tiistai 26. tammikuuta 2016

You're my sun, you're the reason I care at school, you are the only one to whom I will be sure to tell my feelings.


Niin ja neitinen on sitten Amandan Ceci. Toinen neiti on, yllätys yllätys, Elenaiseni.


Hei ihunat ihmiset ja ei-ihmiset!!


Täällä taas nwn



Menetin (jälleen) puhelimeni, tällä kertaa vain loppuviikoksi jos osaan käyttäytyä... :'D Joten kaverit, voitte vain soittaa minulle tällä viikolla. Tai laittaa normitekstarin, mutta siis ymmärrätte kyllä :'D 


Ja kyllä, haluan sanoa tämän blogissani ihastukselleni, en kerro kenestä puhun, muttajoo. Ja saatte hypätä yli jos haluatte :'D


Olet ihana, ja tuottaa tuskaa jos en voi puhua sinulle, onneksi voin kuitenkin nähdä sinua joka päivä. 

Välitän sinusta todella paljon, olet yksi ainoista jotka ovat minulle ystävällisiä, ja teen kaikkeni, jotta voin kertoa sinulle viimeistään syntymäpäivänäsi tänä vuonna; minä pidän sinusta, enemmän kuin kaverina.

Ja jos en voi sanoa sitä ennen kuin kolmen vuoden päästä, niin lupaan viimeistään silloin sanoa mitä tunnen. 

Ja jos vielä kuulen muiden haukkuvan sinua, minä puolustan, ja jos joku vielä kysyy, olenko sinuun ihastunut, vastaan, että entä jos olenkin?


Kiitos että olet olemassa.


No niin, hoidettu. Sitten teille lukijoille on asiaa:






Olette ihania, ja minusta on kiva postata, kun tiedän, että luette postauksiani. 

Välitän teistä todella paljon, olette harvoja niistä, joista oikeasti välitän. Minusta on ihana kun kommentoitte postauksiini ihania kommenttejanne, ihania kommentteja jotka piristävät minua, ja jotka auttavat minua jaksamaan. Minusta on ihanaa, että (ainakin yleensä) tunnutte arvostavan vaivannäköäni, sillä kun postaan, näen paljon vaivaa. Te tunnutte arvostavan sitä vaivaa jonka näen näihin postauksiin, ja kommentoitte lohduttavia, piristäviä ja ihania kommenttejanne

Kiitos että olette olemassa!


Ja sitten, sitten haluan laittaa sen shootin jonka kuvasin. Jotenn... No, mennään siihen!




Shoot: I love you, I love you so much!






Palaan kotiin päin sankan savun seasta
On vastaantulijoita, on kuoppa kadussa




On puinen asema, on tehdas suljettu
Pidän kädet puuskassa, piilossa tuulelta




Jos en tietäis että siellä oot, en jatkais
En katsettani maasta sais




 Pimeän tultua mä puristan sun kättäs
Oothan tässä vielä huomenna




Sä sanot loppuun lauseet, jotka aloitan
Ja keräät talteen palaset kun hajoan




Niin oothan tässä vielä huomenna
Sä oothan tässä vielä huomenna




Voisin kuunnella nauruasi soivaa
Kunnes sulaa ikijää tai yö on pysyvää




Kun raakkuu varikset ja syvälle käy multa
Tiedän jossain onnistuin, kun sinuun takerruin




Mitä pidemmälle päivät käy, mä toivon
Et ikuista tää onni on




 Pimeän tultua mä puristan sun kättäs
Oothan tässä vielä huomenna




Sä sanot loppuun lauseet, jotka aloitan
Ja keräät talteen palaset kun hajoan




 Niin oothan tässä vielä huomenna




Sä oothan tässä vielä huomenna




Sama liike joka lehdet puihin saa




Pienen lapsen kävelemään opettaa




Linnut kylmän ajaks pois vie lämpimään




Meidät toisillemme toi




Meidät toisillemme toi




Pimeän tultua mä puristan sun kättäs




Oothan tässä vielä huomenna




Sä sanot loppuun lauseet, jotka aloitan




Ja keräät talteen palaset kun hajoan




Niin oothan tässä vielä huomenna




 Sä oothan tässä vielä huomenna




Oothan tässä vielä huomenna



2 kommenttia:

  1. Tosi hyvä postaus!<3 Tykkäsin shootista ja musiikkikin sopii hyvin ouo Ihana alkuteksti!ansaitset kaikki katsojat!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos ihana Ron Hullu! <3 Eihän Cec mun nuke ole, mutta mähän ton shootin kuvasin(ja keksin asennot pallopäälle) joten voin kiittää <3 Kiitos kun piristät mua, taas <3

      Poista

Olisi mahtavaa jos kommentoit, jokainen kommentti, lyhyt tai pitkä, piristää päivääni aina. Teidän kaikkien kommentit ovat minulle hyvin tärkeitä, joten vastaan aina. Negatiiviset kommentit voi silti jättää pois. Kritiikkiä saa antaa, muttei mielellään esim. "tää oli oksettava", "en kerro syytä"- tyyppisiä kommentteja.