sunnuntai 24. tammikuuta 2016

Olenpas epäaktiivinen pösilö

Moi kaikki! Arvatkaa kuka oli jälleen miitissä?



No mä tietty. Mulla ei nyt ole Lyraa koska (yllätys yllätys) emme saaneet vaihdettua takaisin neitejämme Amandan kaa. Mutta emmehän voineet hänen sairastumiselleen mitään, emmehän? No saan Lyran huomenna takaisin. Ja mulla on kerrankin kuvia miitistä jotka jaksan postata :'D




No, aloitetaan. Tein siitä ns. shootin :'D



Shoot: I Don't Know What Can Be Name 

tunnelmamusaa


Katsokaa ihanaa meikkiä! Amanda on paras kustomoija ever, menkää seuraamaan HETI hänen blogiaan(linkki hänen nimessään) ja pyytäkää häntä kustomoimaan nukkenne, jos ne tarvitsevat kustomia. Ja ihailkaa Amandaa! Tämä on käsky!




Ilonan nukke Alaska nwn




Aww kattokaa sen vaatteita!





 Tässä vaiheessa tajusin, että Marenki puuttuu. Minä, Amanda ja Ilona säikähdimme, ja sitten mietimme mistä hän seuraavaksi hyökkää Amandan kimppuun :'D





Nawws että on söötti




"ei kaikki aina mee niinku kelaa,
mut unelma ei millonkaa delaa"




Meitä oli 4, ja meillä oli mukana yhteensä 10 nukkea. Ja jos kaikki oltais otettu kaikki omat nukkemme mukaan, niin meillä olisi nukkeja ollut 33 nukkea... Mutta ei ollu kaikki nuket mukana ei :'D




Elena & Marengin Pastel 




Amandan Darona, Bailey ja Faye




Ja osa Alaskaa, Mango ja Margo, jotka on Ilonan, sekä taustalla näkyy Ceci(kuten tiedätte, ei ole minun) ja hieman näkyy Dakua.




Bestikset Pastel ja Elena nwn




Amandan Darona




Amandan Bailey




Amandan Faye




Ilonan Alaska ja Mango




Ilonan Margo




Amandan(ei ollut miitissä) Ceci




Sävelsoinnun Daku




Sit mä ryöstin Margon :'D

Tässä vaiheessa Marenki huusi Ilonalle että "Sävelsointu varasti Margon!", Ilona ei heti välittänyt, ja sit se tuli mun luo, käski mua antaa takas nukkensa, en suostunut, ja lähdin juoksee psykopaattisesti nauraen ympäri Sanomataloa Margo kädessäni, Ilona perässäni. Mä en ja tuskin Ilonakaan ei unohda tota hetkeä ikinä :'D




Kattokaa miten söötti




Se on Monomono!!




Njääh varastan tän joskus ihan oikeasti.




Sit mä menin varastamaan Mangon, ja palautin Margon.




Äh että on söötti ja ton peruukin laatu on oikeesti 5/5




Kattokaa mitkä meikit! Menkää hankkimaan nukeillenne kustomointi Amandalta heti paikalla(Amanda on kustomoinu tän ja Alaskan Ilonan nukeista)






Amandan ihuna Darona!




Njaaaaaaaahhhh!!!





Oi että varastan tämänkin!




Amanda ja Marenki väittää tätä eroottiseksi poseeraukseksi.... >.<




Eihän tää oo eroottinen poseeraus eihän! >.<

Amandan Bailey <3 muistanut...="" mun="" mutten="" oli="" p="" se="" tarkoitus="" varastaa="">












No semmoinen postaus. Ei tullu taaskaan omia palleroita kuvattua että joo... No, torstaina tulee seuraava postaus, moikka siihen asti!



-Sävelsointu

4 kommenttia:

  1. Olipas pirteä ja söpsykkä postaus!<33 Tuo custom..aaaww<33
    Kaikki pallerot olivat suloisia!<333 Postaile pian!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia ihuna! No Amanda on best kustomoimaan, että joo. Ja kiitoksia, myös muiden puolesta! Ja tokitoki postailen ☺

      Poista
  2. Surullinen osa on se että toi otsikko kuvaa mun elämää liikunnan kanssa 8D mä muistan tuolta miitistä ikuisesti sen hetken kun tulin sieltä ulkoo ja mulla oli vaan pitkähihanen ja legginssit ja olin ihan märkä ja huusin ihan täysii vaa et: KATTOKAA JA PALVOKAA TÄTÄ VESIPULLO WUUHUU ja olitte siel sillee missä vatussa sä olit voi luoja lapsi X'DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä, juuri näin. Traumatisoivinta sun kanssa on se, jos et oo kolmeen minuuttiin näkyvillä. Sitten on pelottavaa et mitä oikein teet voi ei missä oot voi luoja lapsi XD

      Poista

Olisi mahtavaa jos kommentoit, jokainen kommentti, lyhyt tai pitkä, piristää päivääni aina. Teidän kaikkien kommentit ovat minulle hyvin tärkeitä, joten vastaan aina. Negatiiviset kommentit voi silti jättää pois. Kritiikkiä saa antaa, muttei mielellään esim. "tää oli oksettava", "en kerro syytä"- tyyppisiä kommentteja.