maanantai 25. tammikuuta 2016

My dreams are gone, but you are here, and you love me♥ And I am so happy because you are here, you are remaining, and I love you so much!♥♥♥♥♥


OtsikkoliittyysiihenettäLyraonollutäällävuoenjasiihenettäedesmunihastusvälittäämustajapuhuumullekunmäjääntksin





Moi kaikki ihunat!


Valehtelin eilen. Postaan jo tänään!! Hain tänään vihdoinkin Lyran Amandalta koulun jälkeen, koska hänellä loppui tuntia myöhemmin kuin minulla ja minulla menee noin vartti hänen koululleen joten...  Ja kuvasin sitten paljon, joten saatte extrapitkän postauksen!


Mulla on teille siis shootti vanhoista postaamattomista kuvista, lyhyt kuvatarinan pätkä joka EI liity millään tavoin draamikseen, eli siinä Ellu on elossa vielä. Mutta siinä on yksi ratkaiseva juttu, joka liittyy draamikseen nwn. Niin, ja se kuvatarina on surkealaatuinen, ja rakeinen... nii Ja sit mulla on teille vielä yksi shootti.


Ajattelin kiusata teitä myös vanhoilla kuvillani joten... No, aloitetaan!!



Ja muuten, onko teillä ideoita miten uskaltaa pyytää numeroa pojalta joka on about. koko ajan kavereidensa seurassa ja jos itse on ujo? Ja jonka kanssa on jutellut kolmena päivänä viime viikolla vähän...


Eiku hei, oli mulla asiaakin, ja tärkeää sellaista.


Lyra on nyt vuoden vanha!

´Mä muistan sen tulopäivän kuin eilisen. Olin ollu viikonlopun kaverilla yötä, me pelattiin minecraftia sen ja sen pikkusiskon kanssa. Sit menin kotiin, mulla oli hiukset takussa(harjattiin tyyliin tunti niitä) ja puolessa välissä isä toi ison laatikon mun nähtäville. "saat avata sen kun hiukset on harjattu ja kun oot käyny suihkussa" sanoi isä. Harjattiin hiukset(tai no äiti harjasi ne), kävin suihkussa, ja ryntäsin alakertaan avaamaan paettia. Se oli plasticpopilta!
Paketista löytyi Pullip Sailor Venus, ja tietysti chipit, jotka olin tilannut. Olin tosi, tosi onnellinen. Mulla oli mun ensimmäinen pullip-perheen nukke, enkä usko vieläkään välillä, et mulla on jo näinkin monta ihunaa nukkea nwn. Otin kahden ensimmäisen päivän sisään Lyrasta ainakin kuuskymmentä kuvaa, ja spämmin niitä nukkeryhmään. Esittelin koko illan sitä nukkea vanhemmilleni ja vierailleni, spämmin siitä kuvia Amandalle, joka innosti mut tähän harrastukseen(olen sinulle ikuisesti kiitollinen) ja olin vaan niiin innoissani että.... Sit hermostuin kun se ei pysyny standissaan, hiplasin sen silmämekanismia, raivostuin kun en saanut silmiä auki sen jälkeen kun olin ne sulkenut, vaan piti isä pyytää avuksi... Joka kerta. Esittelin sitä lisää vieraillemme, ja aloin suunnittelemaan seuraavana päivänä vieväni nukkeni kouluun koska Amanda pyysi. Ja otin jopa selfien itsestäni nukke vieressäni että Amanda varmasti uskoisi sen tulleen :'D No, synttäripostaukseen siis:

Ja jos luitte koko tekstin,
 niin onnitelkaas Lyraa kommenteissa
 ja olette ansainneet kakunpalan
 ja haluamaanne juomaa 
kolme desilitraa.
 JEE!!
 \(^.^)/


Shoot: Summer, it was, and it's gone.






Jos lähden rakkautta etsimään,
olen varma se ei vastaan tuu.




Mut jos lähden vaan elämään
niin saatan joskus rakastuu,




ja uskon et asiat tapahtuu.
Ja sen huomaa kun jokin suuri eteen astuu.



  
Tartu kädestä käteen,
laula sielusta sieluun.




Kasta varpaat kylmään veteen,
Hyppää täysillä joutsenlauluun.




 Sillä sinä ja minä,
niin elävinä.




Pystymme kuulemaan,
jos kuussa alkaa tuulemaan.




Ei pitäis liikaa yrittää,
et saisin jonkun itsestäni pitämään.




Tiedän mitä oon ja mitä teen,
jos sä sen näät et pysty ohi menemään




ja kaikki voi joskus rikkoutuu.
Mutta ainakin olin hetken ehjempi kuin moni muu.



 
Tartu kädestä käteen,
laula sielusta sieluun.




Kasta varpaat kylmään veteen.
Hyppää täysillä joutsenlauluun.




 Sillä sinä ja minä,
niin elävinä.




Pystymme kuulemaan,
jos kuussa alkaa tuulemaan.





 Mä heitin turhan pelon kauas pois,
et sydän vihdoin jotain tuntea vois.




Nyt seison reunalla,
mä olen valmiina.




Tartu kädestä käteen,
laula sielusta sieluun.

Kasta varpaat kylmään veteen.
Hyppää täysillä joutsenlauluun.




Sillä sinä ja minä,
niin elävinä.




Pystymme kuulemaan,




Jos kuussa alkaa tuulemaan




Tartu kädestä käteen




Laula sielusta sieluun




Kasta varpaat kylmään veteen




Hyppää täysillä joutsenlauluun




Sillä sinä ja minä




niin elävinä 




Pystymme kuulemaan





 Jos kuussa alkaa tuulemaan









Sit siihen huonolaatuiseen tarinaan:

Picfic: Birthday present







Lyra: On mun syntymäpäivä.. Ja Daku ei oo onnitellu, vaik se on mun paras ystävä... Elena ei oo onnitellu, vaikka se on mun pikkusisko. Tai no ymmärrän jos Daku ei tiedä, mulla on syntymäpäivä, mut Elena kyllä tietää. Sen olis pitäny onnitella... Vain jätti on hääriny mun ympärillä ja halaillu ja tällee sen jälkee ku tuli kotiin...





Daku: Ei, jätti ei!
Elena: Me ei mennä!




Minä: Elena, sinä ainakin!
Elena: En mene!!!




Minä: Elena! Sun on pakko mennä! Ly on sun isosiskos!




Minä: *työntää Elenaa* Mene!!!
Elena: En mene!!! En tahdo!!




Elena: Tuota... Lyra?
Lyra: Niin?
Elena: Hyvää syntymäpäivää...




Elena: *antaa suukon poskelle*
Lyra: Kiitoss...








Daku: Mä en voi mennä, Jätti!
Minä: Mikset?




Daku: En vaa voi!




Minä: Molemmat silmät näkyviin kun puhun sulle!




Minä: Mene!
Daku: Okeijj!!!




Daku: Rauhoitu!




Daku: Tuota.... Lyra?




Lyra: Niin...? Hei Daku!




Daku: Mmm... Hyvää syntymäpäivää!




Daku: Ja Lyra... Mä tykkään susta...




Lyra: Niin mäki susta!




Daku: Ei höpsö.. Mä pidän susta enemmän kuin kaverina... *punastuu*




Daku: *painaa huulensa hellästi Lyran huulille*




Elena: Oho... Unohdin antaa Lyralle sen lahjan...




Elena: Nää... *pitää Finnkinon sarjalippuja kädessä*




Elena: *lähtee viemään lippuja*




Elena: Öh...




Shoot: Happy B-day Lyra-sweetie




Nää sadepäivät vaivas mua ennen kuin mä vielä tunsin sua




mun aika pysyi paikallaan
kuin pilvet taivaalla




 Sitten toit värit uudelleen
maailmaan mustavalkoiseen




 Ois vaikeeta jos entiseen
mun täytyis palata




Ei siinä ois järkee
Sä oot mulle tärkee
Nyt mä tunnustan




En mä vois kuvitellakaan
ettei sua olis ollenkaan
mun elämässä




Happy birthday sulle




 Kun mä näen sut mun lähellä
sateenkaari nousee mun mielessä,
silmissä




hyvää syntymäpäivää
Paljon onnea vaan
Paljon onnea vaan
Happy Birthday




Tänään on helppo kulkea
puskea päin vastatuulessa




Kun olen luoksesi matkalla
ei sellainen vaivaa mua




Kesä ulkona alkaa jo
kaupungin päällä on aurinko




Ja hymyillä helppoo on aina
kun tapaan sua




 Ja siinä on järkee
Sä oot mulle tärkee
Nyt mä tunnustan




En mä vois kuvitellakaan
ettei sua olis ollenkaan
mun elämässä
Happy birthday sulle




Kun mä näen sut mun lähellä
sateenkaari nousee mun mielessä
Silmissä hyvää syntymäpäivää




Paljon onnea vaan
Paljon onnea vaan
Happy Birthday




 Hei, tän päivän sankari oot
ja huomisenkin
minulle ainakin




 Tän päivän sankari oot
ja huomisenkin
minulle ainakin




En mä vois kuvitellakaan
ettei sua olis ollenkaan
mun elämässä




Happy birthday sulle




 Kun mä näen sut mun lähellä
sateenkaari nousee mun mielessä, silmissä




Hyvää syntymäpäivää




Paljon onnea vaan
Paljon onnea vaan




 Happy Birthday




Paljon onnea vaan
Paljon onnea vaan




Happy Birthday!




Etta sellainen. Kelpaisiko jokin kuvista uudeksi banneriksi mahdollisesti?  Ja valikoituiko kuvista lemppareita? Kommentit piristäisivät mieltäni ehdottomasti nwn



SÄVELSOINTU ja vuoden vanha LYRA


HYVÄÄ SYNTYMÄPÄIVÄÄ LYRA-KULTA nwn

2 kommenttia:

  1. Olipas täyteläinen postaus! Onnea hei neidille!<33 Musiikit oli hyvin
    valittu ja nighcore on yksi lemppareisani!<3 Tykkäsin paljon ensimmäisestä shootista!ouo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei, kiitos ihanasta kommentistasi <3 Olet ihana kun aina muistat piristää minua!

      Poista

Olisi mahtavaa jos kommentoit, jokainen kommentti, lyhyt tai pitkä, piristää päivääni aina. Teidän kaikkien kommentit ovat minulle hyvin tärkeitä, joten vastaan aina. Negatiiviset kommentit voi silti jättää pois. Kritiikkiä saa antaa, muttei mielellään esim. "tää oli oksettava", "en kerro syytä"- tyyppisiä kommentteja.