sunnuntai 10. tammikuuta 2016

Lyra ja Ceci vaihtoivat koteja... toistaiseksi.

Hei kaikki normaalit ja epänormaalit ihmiset!!


Olin tänään Amandalla! Ja arvatkaapa mitä... Otimme kuvia! Ok oikeesti mä roikuin puhelimella ja otin pari kuvaa mut so what... Laitan myöhemmin kuvat jotka Amanda otti. Mut mut, on toinenkin juttu... Lyra on poissa!!

























No hyvä on, se on Amandalla ja Amandan Ceci mulla. Viikon. Mut joo, ne kuvat.. Nii, tehän kyl huomasitte sen otsikostakin.


Shoot: Amandalla




















Olin muuten Lux Helsinki tapahtumassa perjantaina. Ja otin kuvan tosta koska oli pakko. Ja oli pakko laittaa se tännekin....


Siinä siis lukee näin:

Lupaan seisoa liekkien tiellä. Lupaan puuttua rasismiin.
Lupaan seisoa liekkien tiellä. Lupaan puuttua rasismiin.
Lupaan seisoa liekkien tiellä. Lupaan puuttua rasismiin.
Lupaan seisoa liekkien tiellä. Lupaan puuttua rasismiin.
I will stand against the flames. I will stand against racism.
I will stand against the flames. I will stand against racism.
I will stand against the flames. I will stand against racism.
I will stand against the flames. I will stand against racism.


Ja se liittyi Annantalon valojuttuun, sillä siihen oli heijastettu liekkejä.




Tää olikin tämmönen lyhyt postaus. Moikka!

10 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kiitoksia. Kumpikaan ei valitettavasti ole minun, vaan Amandan, mutta Ceci on viikon "mun" sillä tehtiin tosiaan pikku vaihto viikoksi

      Poista
  2. Mitää missä se haaste on x33 tai siis en löydä sitä xdddddd

    VastaaPoista
  3. Moikka! :) Annoin sinulle Liebster Awardin! Käyppä kurkkaamassa se blogissani: pullipadventures.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Lyra on poissa!;;o;; (mutta onneksi vain hetken)
    rakastuin toiseen shootin kuvaan!<33 Ihana postaus!
    -ron hullu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aws kiitos Ron Hullu♥ oot ihanan aktiivinen kommentoija

      Poista

Olisi mahtavaa jos kommentoit, jokainen kommentti, lyhyt tai pitkä, piristää päivääni aina. Teidän kaikkien kommentit ovat minulle hyvin tärkeitä, joten vastaan aina. Negatiiviset kommentit voi silti jättää pois. Kritiikkiä saa antaa, muttei mielellään esim. "tää oli oksettava", "en kerro syytä"- tyyppisiä kommentteja.