keskiviikko 18. marraskuuta 2015

Tarina pikkutytöstä


Olkaapa hyvä, vanha kuva


Kävin eilen kuvailemassa teille kuvatarinaa. 

Mut ennen sitä pitää vähän höpöttää.

Noh, ainakin mulla olisi muutama kysymys teille:
Yksi, haluutteko ns. joulukalenterin blogiin?
Kaksi, jos haluatte, niin mitä haluisisitte siihen?
Kolme, onko teillä vielä kysymyksiä nukeille? Tai mulle?
Neljä, kenen vastaukset haluutte eka?


Siinä ne tais ollakin, taidan päästää teidät kuvatarinan pariin.

Ja hei, poikkeuksellisesti Elena toimii kertojana tässä tarinassa



Picfic: Legenda Puolikuolemasta






Tämä on legenda yksinäisyydestä ja synkkyydestä.


 

 Legenda kylmyydestä ja kuolemasta...




Tämä on minun legendani.




Minä olen Puolikuolema. Tapan ihmisiä työkseni.



Vaikka se on julmaa, taivas pysyy sinisenä.



Siksi olen ikuisesti yksin.



Ja jos jonkun työ on synkkä, niin minun 




Synkkääkin synkempi



Tavallaan en liiku missään ilman viikatettani, taion sen aina oikeassa paikassa esiin. Ja joskus väärässäkin.



Vaanin varjoissa uhrejani.



Mutta oikeasti... En halua tätä.



Minä vihaan työtäni



Toivon, että joku pelastaa minut tältä.



Mikään minun maailmassani ei säily iloisena



Edes suosikkipaikkani. Sekin on muuttunut synkäksi.


 

Minun täytyy vain hiljaa odottaa ja toivoa että joku pelastaa minut. 
Harmi vain, että se onnistuu ainoastaan...


 
 ...todellisella rakkaudella!
 

8 kommenttia:

  1. Pakko sanoa, että suloinen kuvatarina. :3 pidin varsinkin tokavikasta kuvasta nun
    Pastel: kerroinko jo kuinka tuo höpötti noin 5 tuntia nukeistasi?
    Minä: EHHEHEHHEHEEpastelmeeipuhutasiitä
    Pastel: varsinkin siitä kuinka hän shippaa troytä ja lyraa ja dexteriä ja elen..
    Minä: NONIIN PASTEL MENEPPÄS TUONNE TAKAVASEMMALLE HETKEKSI ^^'
    P.s pidän joulukalenteri ideasta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pastel: dexelena ja tlroyra...
      Minä: PASTELL >×< mehän sovittiin D:

      Poista
    2. Kiitos kaikille. Marenki, miksi Dexteriä ja ELLUA?! Mieluummin niin kuin Daksutinta. Tai Troyta ja LYRAA?!! Miten sä keksit tällaista?

      Cp, kiitoksia. Ja hei, oot kyl oikeessa. XD sopii tohon Marengin juttuun tosiaan :'-)

      Poista
  2. Tää oli oksettava

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiesitkö, että sä oot oksettava? (-: Ihan vain koska lauot tuollaisia epäkohtelioita asioita. Kritiikkiä saa toki aina antaa, mutta hei, olis mukava tietää syy miksi edes luit tän jos se oli oksettava. Ja olisi kiva saada RAKENTAVAA palautetta ihmisiltä.

      Poista

Olisi mahtavaa jos kommentoit, jokainen kommentti, lyhyt tai pitkä, piristää päivääni aina. Teidän kaikkien kommentit ovat minulle hyvin tärkeitä, joten vastaan aina. Negatiiviset kommentit voi silti jättää pois. Kritiikkiä saa antaa, muttei mielellään esim. "tää oli oksettava", "en kerro syytä"- tyyppisiä kommentteja.