maanantai 4. tammikuuta 2016

Muistot vuodelta 2015 ja kuvatarinaa

Ok, postaan taas. Olin tänään miitissä kaverini kanssa. Oli toosi kivaa. Ja muuten, taidatte saada pian postauksen kaikista miiteistäni vuodelta 2015 ja tähnastisista vuodelta 2016.... Niitä on paljon... Enkä muuten tuu ikinä tottumaan  siihen, ettei oo enää vuosi 2015, vaan 2016.



Jajaja mitenkäs teillä on uusi vuosi lähtenyt käyntiin?
Mä oon valvonut myöhään, meen joku päivä tädilleni yöksi(jeeee!!!^.^), käynyt miitissä, meen miittiin tiistaina ja tietty oon kuvannu nukkeja. Niin, ja oon roikkunu kännykällä...

Mut siis. Tänään tulis kuvatarina, ja kertaus siitä, mitä vuoden aikana on nukkejen kanssa ehtinyt tapahtua.



No, siihen kertaushommeliin eka. 



Näihin aikoihin aloitin blogini, Taivastanssikin oli silloin pitämässä blogia kanssani. Kiitos Taivastanssi, olet rakas, ja ilman sinua Cherpullippia ei olisi. Olen sinulle kiitollinen.



Blogissa eka kuva Lyrasta



Eka blogiin laitettu shootti kaiketi, jos ei, niin ainakin eka järkkärishootti.







Sit mulla oli  shoottitarina, sekin järkkäillä




Sit olin ekaa kertaa kuvaamassa jonkun kaa, eli mun silloisen luokkakaverini Amandan kanssa. Pelleiltiin hiukka nukkejen ja teknisen luokan välineiden kanssa
 Bestikset <3>
 Amanda laitto Cecin roikkumaan sahasta



 Oli pelleilyä sen kaa et Lyra porais vahingossa Ceciä...


Ja että Ceci menis pyörösahan takia kahtia.... Hups?




Lopulta me laitettiin ne "jäähylle" mun laukkuun


 Kuvattiin niitä ulkona välitunnilla


 Sit laitoin ekoja kuviani nostalgiapläjäyksenä blogiin





Kuvasin partiossakin nukkeani. Olin salakuljettanu sen tyynyn sisällä.





 Ja Lyran eka matka yli sadan kilometrin päähän, tässä tapauksessa Nokialle.

 Ok tän pitäs olla aikasemmin,  mut Lyran chippienvaihdosta tuli otettua jokusen verran kuvia..


Tää on karmivaa....
 Ja tää
Sit ne oli paikoillaan.

 Sit me mentiin isovanhemmilleni  Sieviin. Otin sielkin kuvia, maatilalla ei erityisesti muutakaan tekemistä ole...


 Sit kuvasin ekan kuvatarinani.

 Ja yhden bestikseni nukke, Kirakishou 14, tuli. Kuvattiin sen kaa sisarusshootti, sen ja mun nuket on nimittäin sisaruksia.

 Tää pallero on kaverin

 Ja Lyra sai obitsuhybridin...
 Tää oli eka mun muokkaama kuva Lyrasta. Tein sen ihan ekana päivänä kun sain nukkeni. Lyral oli siihen aikaan korvikset!! En muistanu enää... :'D




 Sit toinen kaverini oli saanu nuken..
 Tuo tuolla.

 kokeilin Rchen peruukkia Lyralle. Tykkäsin.




 Sit olin kesälläkin Sievissä, ja kuvasin seuraavan osan kuvatarinaani.
Siihen aikaan Kira "tuli" mukaan kuvioihin


 Tehtiin kuvatarinaa Marengin kaa. Tästä viikon päästä se katkaisi tokan kerran Amen kaulatapin...



 Sit Ellu tuli meille!! <3 br="" edelleen="" ellu="" jotain="" niin="" on="" onnellinen="" oon="" t="" vaan="" ydellist="">
 Ellu pääs mua korkeammalle...
 Voi että kun olin  tyytyväinen. Ellun sai obitsun ansiosta parempiin poseerauksiin kuin Pullipin 27 cm obitsulla... :'D
 Eka shootti Lyran kaa
 Lyrakin sai uuden peruukin
 Meni about kolme-neljä viikkoa niin Daksutin saapui.


Sit olin enoni häissä, ja koska Taivastanssi on mulle sukua äidin puolelta, me tavattiin siellä
  

Taivastanssin pikku Cinny <3 br="">
Ellulla oli timantteja otsassa
 Sit Ellu vaihtoi peruukkeja Dakun kaa

 Nää postasin aika paljon myöhemmin kuin otin. Oltiin silloin Amandan kaa jälleen kuvaamassa, koulun lähellä jälleen. Mut mä kyl vaihdoin niihin aikoihin koulua et...




Sit muokkasin kuvat ekaa kertaa shootissa Sepian värisiks

 Ja oli nukkejen esittely 30 seuraajan kunniaksi.


 Oli taas kuvatarinaa

Ja näihin aikoihin Daku sai uuden meikin.
 JA shootttia

 Sit Lyra sai  uudet chipsit
 Mä aloin käyttää lavastteita tarinoissa
Daku ja Lyra ystävystyi
 Väsäsin vastauksia

 Oli shootteja
 yöllä kuvaamista

 lisää yöllä kuvaamista
 Niin ja joulukalenteri alkoi tällä
 Eka nuken tunkeminen lyhtyyn
 v Keksin miten saa nuken vaatteista hienompia muokkaamalla värejä ^

 Vaatteiden värin vaihtoa
 Keksin et sen värin vaihdon avulla nään miltä kukakin näyttää erivärisillä hiuksilla

 Oli kuvatarinaa
Ja Ellun kuolemistarina


 Ja sit Ellu sai uuden peruukin.

 Ja kuvasin viimeisenä päivänä vuonna 2015 lumessa vihdoin Elenaa





Siinä oli kertauksena vuosi teidän kanssanne. Ootte ihania! Ja blogin pitämisen lopettanut Taivastanssi, olet rakas! Ja ihana!


PicFic: Viimeisellä portilla muisto menneisyydestä


Elena: Siitä on muutama päivä, kun kuolin...




Elena: En kunnolla usko sitä vieläkään. Mutta minun täytyy kertoa asia, joka painaa vieläkin... Ennen kuin katoan eli menetän voimani...




Elena: Asia joka tapahtui vuosia sitten.




Elena: Minun menneisyyttäni...


Laittakaas musiikki päälle jos vaan voitte







Siihen aikaan minä ja Daku olimme parhaita ystäviä...

Daku: Miksi kutsuit minut?
Elena: Ajattelin kysyä mitä tehtäisiin. Päivät ovat nykyään niin kylmiä




Elena: Mutta katso miten hienoja patsaita.
Daku: Kullasta valettuja.




Sinun unelmasi epäonnistuivat...



Ja ne, joita kunnialla tervehdimme olivat pahimpia kaikista..



Halusin epätoivoisesti piilottaa sinulta totuuden....



Sillä minä halusin suojella sinua..

Daku: Mikä on?
Elena: Ei mikään....

Mutta minä olin se, jolta halusin suojella sinua, koska sisälläni oli hirviö...



Siksi emme voineet piiloutua mihinkään.



Elena: Ei ole väliä mitä teemme.




Elena: Olemme silti ahneudesta tehtyjä*ryösti joltain hopeaesineen*




Elena: Tällainen on minun valtakuntani..




Elena: Tästä tulee minun valtakuntani.




Elena: Kun tunnet "lämpöni", katso silmiini.




Daku oli hyvä. Lempeä. Hän lohdutti minua, hän halasi minua vaikka olin paha, ja hän tiesi sen.

Elena: Siellä piilee hirviö. Siellä piilee demoni.

Elena: Pyydän, älä tule liian lähelle, olen sisältä pimeä. Sillä sisälläni piilee hirviö, sisälläni on demoni.




Kun esirippusi viimeisen kerran laskee, kun valosi hiipuvat. Silloin sinun syntisi ruömivät esiin.




Joten ne kaivavat hautasi..




Ja tulevat esiin kutsuen



sotkua, jonka minä aiheutin...



Elena: En halua tuottaa sinulle pettymystä, mutta minun tieni kulkee Helvettiin. Enkä halua piilottaa enää totuutta sinulta.




Elena: Ei ole väliä mitä synnytämme, olemme silti ahneudesta tehtyjä.




Elena: Tällainen on minun valtakuntani, tämä on minun valtakuntani.




Elena: Kun tunnet lämpöni, katso silmiini.




Elena: Sillä siellä piilee hirviö, siellä piilevät demonit.




Elena: Älä tule liian lähelle, olen sisältä pelkkää pimeää..
Sillä siellä pillee hirviö, siellä piilevät demonit




Elena: Kaikki sanovat, että se on kiinni siitä mitä teen... Minä sanon että se on kiinni kohtalostani.




Elena: Sillä se on sieluuni punottu.




Elena: Minun on päästettävä sinut menemään.




Elena: Sinún silmäsi loistavat niin kirkkaina. Minä haluan pelastaa niiden valon.




Elena: En voi paeta tätä nyt, ellet sinä näytä miten.



Muistan vielä yhden asian siitä viimeisestä kohtaamisesta...
Sanoin sen viimeisen kerran.
Elena: Kun tunnet lämpöni, katso minua silmiin.




Elena: Siellä piilee hirviö, siellä piilevät demonit




Kaikesta huolimatta Daku halusi silloin halata minua...



Elena: Älä tule liian lähelle, sisälläni on pimeää.




Elena: Siellä piilee hirviö. Siellä piilevät demonit.




Tämän minä muistan. Sitten en muista enää mitään siitä tapaamisesta..



Elena: Voin kuitenkin tehdä vielä yhden asian, ennen kuin voimani katoavat.




Elena: *laskee papereita*




Elena: *laittaa arkkuun ennustusten kirjan*




Elena: *painaa arkun kiinni*




Lyra: Jes... Daku on unohtanut kakun ja viinin pöytään! Mä voin vihdoin maistaa..



Lyra: Eh... Daku?




Daku: Taas mun viiniä etsimässä...




Daku: *Juo*
Lyra: Pliis....





Daku: Hyvä on... *kaataa lasiin*




Lyra: Jee!




Elena: Jaahas... Heti kun en oo vahtimassa, niin oot juomassa viiniä...




Elena: Vaikka yritin pitää sinut vuosia erossa viinistä.




Elena: Ja Daku. Miksi sinä näytät huonoa esimerkkiä itseäsi nuoremmalle?




Elena: *nappaa pullon*
Daku: *näkee pullon muttei Elenaa* Mitä?




Daku: *näkee pullon olevan ilmassa* Heeei! Tule takaisin pullo!




*pullo putoaa lattialle ja sisältö valuu ulos*




Daku: Elena... Olet täällä siis vielä...*mutisee*




Elena: Miten Dakustakin on tullut noin tyhmä? Ja milloin?




Elena: *pari kyyneltä vierii poskelle* Ensimmäinen kerta kun itken sen jälkeen kun täytin kuusi... Nyt se, mitä sanoin Dakulle vuosia sitten, tapahtuu...




Elena: *katoaa*







Elena: Halusin totuuden piilottaa, halusin suojella sinua. Mutta koska peto oli sisälläni, en voinut mihinkään kanssasi piiloutua.
Ei ole väliä mitä teemme, me olemme silti ahneudesta tehtyjä. En halua tuottaa pettymystä, mutta olen matkalla helvettiin, en halua piilottaa enää totuutta.
He sanovat, että se on kiinni siitä mitä teet, minä sanon että se on kiinni kohtalostasi. Sillä se on sieluusi punottu. 
Silmäsi loistavat niin kirkkaina, ja haluan säilyttää niiden valon.
Pyydän, muista minut vielä sittenkin, kun olen poissa. 

5 kommenttia:

  1. Hieno Postaus!<3
    Elena on yhä mun lemppari sun nukketriosta!;;u;; Tosi kiva picfic ja jännästi kerrottu juoni!<3 Tykkään paljon!<3 Postailehan pian!<<3

    - ron hullu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitti <3 Elena kiittää. Mäkin muuten tykkään eniten Elenasta :'D Kiitoksia kovasti, ja yritän 😊☺

      Poista
  2. Ihana postaus! (Suuri paljastus musta :D) aah demons on niiiiiin ihana laulu asglpshszb :3 elena on kyllä ihana! >3<

    VastaaPoista

Olisi mahtavaa jos kommentoit, jokainen kommentti, lyhyt tai pitkä, piristää päivääni aina. Teidän kaikkien kommentit ovat minulle hyvin tärkeitä, joten vastaan aina. Negatiiviset kommentit voi silti jättää pois. Kritiikkiä saa antaa, muttei mielellään esim. "tää oli oksettava", "en kerro syytä"- tyyppisiä kommentteja.