maanantai 22. kesäkuuta 2015

Sovitaanko ettei tällä postauksella ole nimeä...

Moikka taas! 

Joo, Aurinko täällä taas!  

Säät on ollu näköjään vaihtelevia, itse olen kyllä pitänyt enemmän varmaan sadepäivien viileydestä ja aurinkoisten päivien varjoisista paikoista. Muuten... Miksi mä puhun säästä nukkeblogissa... No mutta siis.. Meillä on... 18 LUKIJAA!!!??? WTF!? Ja meidän piti tehdä kymmenen lukijan juhlapostaus.....  

No mutta, jos löydän tietokoneelta yhtään kuvaa jota en ole tänne postannut, niin pääsette katsomaan muutaman kuvan Lyrasta Rairastapas... kuvan... Miks mä kirjoitin ton kahdesti?



Mikael Gabriel- Kipua

Ja laittakaa musa soimaan. Jos voitte.^^^^^^^^





Shoot: As long as the others get to liv happy life, I don't matter that much

 

Pelkää en siedän sitä tiedän sen...


...mutta kun katson sua mä olen tyttö hiljainen.


Tahdon sinut vällyihini nukkumaan, ettei sulle tulis kylmä enää milloinkaan...


kipua... kipua... kipua...


Mä oon seilannu merten toisel puolel mitä tulee vihaan nähny miten toinen kuolee..


Nähny syövän elämää syövän, nähny väkivaltaa ja miehen naista lyövän.


Mä oon istunu vieres ja tuntenu sen paskan sun katseesta näkee et sä oot kulkenu sen matkan.


Lähen kaksseiskan, niinku Winehouse, eikä musta jää jäljelle ku tuhkaa ja kaipaus.


Sano mitä varot, varo mitä sanot. Jos sanot mitä sattuu, se sattuu mitä sanot.


Enkä purkaa näit enää ikin kellekkään,
 vaik mun on melkein mahdoton hengittää,
 olla selvinpäin, varsinkin näin nuorena.


Sun päätös on onks se taivas vai tuonela,
 mut tiedän et se tulee vastaan vielä,
 ja kaikki jotka lähtee tulee vastaan siellä.


Pelkää en siedän sitä tiedän sen, mutta kun katson sua mä olen tyttö hiljainen.


Tahdon sinut vällyihini nukkumaan, ettei sulle tulis kylmä enää milloinkaan.


Kipua... Kipua... Kipua...


Mua pelottaa, ja haluun parkuu oon elossa,
 mut haluun juosta karkuun mun sielua, 
vaik mä kunnioitan omaani.


Katon omil silmil, enkä raamatun tai koraanin,
 elää omien sääntöjen mukaan,
 mun ja mun uskonnon väliin ei tuu kukaan,
 se on aitoo ainaki mun pään sisäl, sä kuljet vuosii laput silmil, ni sä et nää mitään


Miten maailma sortuu sun jalkojen alta, kumpa tää fucking painajainen ois vaan unta, ei mun kaa olis enää kylmä ikinä, ja sulla on niin pitkä aika elää, ku toi kello tikittää.
 Minä: Älä mene, Lyra!!! Sä kaadut vielä....



Kaikki loppuu aikanaan, mä pidän kii siit, et teen kaikkee muut, ku pysyn paikallaan ja et voin täst ehkä joskus jollekkin kertoo, tää on kuoleman pelkoo (heaven).


Pelkää en siedän sitä tiedän sen, mutta kun katson sua mä olen tyttö hiljainen. Tahdon sinut vällyihini nukkumaan, ettei sulle tulis kylmä enää milloinkaan.


Kaikki loppuu aikanaan, ei ainakaan tää ei ainakaan tää kipua kaikki loppuu aikanaan ei kuolemakaan pidä mua paikallaan.
  Kaikki loppuu aikanaan, ei ainakaan tää ei ainakaan tää kipua kaikki loppuu aikanaan ei kuolemakaan pidä mua paikallaan.



 Pelkää en siedän sitä tiedän sen mutta kun katson sua mä olen tyttö hiljainen tahdon sinut vällyihini nukkumaan ettei sulle tulis kylmä enää milloinkaan...  




kipua... kipua... kipua...

2 kommenttia:

Olisi mahtavaa jos kommentoit, jokainen kommentti, lyhyt tai pitkä, piristää päivääni aina. Teidän kaikkien kommentit ovat minulle hyvin tärkeitä, joten vastaan aina. Negatiiviset kommentit voi silti jättää pois. Kritiikkiä saa antaa, muttei mielellään esim. "tää oli oksettava", "en kerro syytä"- tyyppisiä kommentteja.