maanantai 8. kesäkuuta 2015

Sister, I hate you






EI, en omista siskoa. Toisin kuin Lyra. Näette tänään ensimmäistä ja viimeistä kertaa Lyran siskon. Hänen nimensä on Molly Lily Rozen, ja Molly on Pullip Kirakishou 14. Mutta Molly ei ole minun nukkeni, vaan ystäväni Sweet Heartin, jonka kanssa pidän Silver Plastic Dollblogia. JA kyllä, vaikka sanoin monelle ystävälleni, kuten Marengille, etten koskaan aio katsoa Doctor Whota, niin minä menin katsomaan ensimmäisen jakson, ja nyt olen toisella kaudella. En enää ikinä sano etten aio katsoa jotain sarjaa. Ikinä. Mutta tämä on nukkeblogi, joten ehkä päästetään teidät jo niihin kuviin... Ja muistakaa katsoa kuvat musiikin tahtiin. Ja Lyra siis vihaa sisartaan Mollya.. Ja anteeksi heilahtaneet kuvat...


Laura Närhi, feat. Erin- Siskoni





 Lyra: Kumpi meistä äidin pieni lempilapsi on?



Lyra: Kenen hiukset ovat pellavaa ja kultaa?


 
 Lyra: Kumpi isän ruususista tärkeämpi on?



Lyra: Kenen olkapäällä taivaan lintu laulaa?


 
Lyra: Sinä olet minun siskoni.



Molly: En tahdo että kilpailumme jatkuu.



Molly: Sydämeni murtuu.

 
 Lyra: Sinä olet minun siskoni.



 Molly: En tahdo että erkanemme koskaan.



Molly: Tule mua vastaan.



 Molly: Oi siskoni mun.



 Lyra: Miksi meidän ympärillä pelko asustaa?



Lyra: Ehkä vastausta ei löydy enää koskaan.


 
Molly: Tiedän että kaikkea ei saata unohtaa.


 
 Molly: Mutta toivon että anteeksi voi antaa.



Lyra: Sinä olet minun siskoni.


 
 Molly: En tahdo että kipailumme jatkuu.



 Molly: Sydämeni murtuu.



 Lyra: Sinä olet minun siskoni.



 Molly: En tahdo että erkanemme koskaan.



Molly: Tule mua vastaan.



 
 Molly: Oi siskoni mun.



 Lyra: Kumpi vanhemmille rakkain on?



Lyra: Kumpi onneton..



Lyra: ...ja kumpi lohduton?



 Lyra: Hiljaa piikkejänsä kasvattaa..



 Lyra: ..yksinäiset ruusut hiuksillaan..



 Lyra: ..pellavaa, ja kultaa.



Lyra: Sinä olet minun siskoni.



Molly: En tahdo että kilpailumme jatkuu.



Molly: Sydämeni murtuu.



 Lyra: Sinä olet minun siskoni.



 Molly: En tahdo että erkanemme koskaan.



Molly: Tule mua vastaan.


 

Lyra&Molly: Tule mua vastaan, sydämeni murtuu.





Että tällainen tällä kertaa. Huomasittekos mitä Lyralle on tapahtunut? Aivan, juuri ne. Jos huomasitte, voitteko kommentoida postaukseen? Ja kuka teistä kaipaa vielä kouluun? Ei kukaan? Outoa. Mä haluan. No, viettäkää hyvä kesäloma. Ja kuka olis tulossa Animeconiin? Mä oon menossa, ja niin on Taivastanssikin. Saa tulla juttelemaan mielellään. Mutta heippa!

6 kommenttia:

  1. Katoitko oikeest jaksoja nii nopeesti et oot jo tokas kaudes? :D jos niin, hyvä tyttö. Ja mä muuten kaipaan kouluun ihan morsona :(

    ~Marenki~

    VastaaPoista
  2. Olen tulossa animeconiin! (^-^)/

    VastaaPoista
  3. Vastaukset
    1. Morso? Selitäs nyt vielä. Tai siis sä ja Amia ootte Morsoja, mutta mitäs tällä kertaa?

      Poista

Olisi mahtavaa jos kommentoit, jokainen kommentti, lyhyt tai pitkä, piristää päivääni aina. Teidän kaikkien kommentit ovat minulle hyvin tärkeitä, joten vastaan aina. Negatiiviset kommentit voi silti jättää pois. Kritiikkiä saa antaa, muttei mielellään esim. "tää oli oksettava", "en kerro syytä"- tyyppisiä kommentteja.