torstai 4. kesäkuuta 2015

Kröhöm... Ystävänpäiväshootti... Ei varmasti ole myöhässä, ei...

Joo, täällä sitä taas ollaan(kukaan ei varmaan kaivannu mua... Mut anyway.
Sori että mulla on menny niiiiin kauan, mut mua painaa vitosluokka, koulunvaihto, Lyran kuvaaminen, kavereiden iloisena pito, Lyran kuvaaminen mä en varmasti sanonut sitä vielä, Jne...


Huomautus: Kuvien kissa EI ole omani, vaan se tuttujeni, tuli innostus kuvata Lyraa siellä Elsan kanssa, ja lukuun ottamatta sitä että Elsa yritti syödä Lyran käden, kissa käyttäytyi todella hyvin, ja kuvaukset sujuivat hienosti.

Ja hei, jos on mahdollista, laittakaa musiikki soimaan, ja rullatkaa HITAASTI.





Sit kuviin:




















2 kommenttia:

  1. Älä ota stressiä, uskon että saat uudesta koulusta kivoi kamui(: Tsemppiä♥ Nauti kesälomasta;3. Kuvat olivat kivoja, ja tuo kissa..♥ T: Hobitti♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Ja toi kissa varmaan murhaa mut seuraavan kerran kun meen niille ja käytän sitä kuvausrekvisiittana(・_・;)(・_・;)

      Poista

Olisi mahtavaa jos kommentoit, jokainen kommentti, lyhyt tai pitkä, piristää päivääni aina. Teidän kaikkien kommentit ovat minulle hyvin tärkeitä, joten vastaan aina. Negatiiviset kommentit voi silti jättää pois. Kritiikkiä saa antaa, muttei mielellään esim. "tää oli oksettava", "en kerro syytä"- tyyppisiä kommentteja.