lauantai 4. heinäkuuta 2015

Pikku infot vain...

No


Oli hyvä aloittaa tooosi vanhoilla kuvilla...

Selittäkääs mulle, että miksi musta tuntuu siltä, että kaikki laittaa infoa juuri nyt?

No mutta.. Olemme siis molemmat menossa viikon päästä järjestettävään Animeconiin. Saa tulla nykimään hihasta(jos olette lyhempiä kuin me, tai suunnilleen saman kokoisia... Pidemmät, olkaa mieluummin nykimättä.). Minulla on siis Lyra mukana, koska rakas tuleva nukkeni ei ehdi Animeconia ennen kotiin. Nyyh....  

Toiseksi, Aurinko, eli minä, täytän pian (4 päivän päästä) 12, eli olisin postaamassa hyyyvin pitkän postauksen silloin. 

Kolmanneksi, olen kustomoinut Lyraa(paljon), ja sen nukkeprofiili päivittyykin heti postauksen jälkeen. 

En usko että oli muuta, joten katson löytyykö vanhoja kuvia koneelta, vai joudunko ottamaan pari pikaista kuvaa neidistä kännykällä, lataamaan ne koneelle ja sitten tänne...


Shoot: Flower girl(s)
















Kyllä, on pakko laittaa pari kulissien takana kuvaa:





Löysin lopulta kuvia koneelta... Mutta näkemisiin taas. Ja Lyralla on tuossa Rchen(Amelian) stockperuukki, oli vain tuon ajan. Ja kuvissa oleva toinen nukke on Marengin Amelia. Ja katsokaa tarkkaan Lyran kasvoja, jos haluatte selvennystä siitä miten neiti on muuttunut.


AURINKO, LYRA, MARENKI & AMELIA

8 kommenttia:

  1. Pikku juttu, toi linkki ei toimi mun blogiin :D

    VastaaPoista
  2. Ja muuten, loppui se amelian rcheksi kutsuminen!

    VastaaPoista
  3. Näyttääpä Lyralla toi rche:n stock-peruuki hyvältä. :) Ihania kuvia ja ihania nukkeja. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Sofia. Mäkin tykkään siitä, mutta Marenki ei harmi kyllä luovu siitä.*mulkaisee Marenkia* kiitoksia todella paljon!

      Poista
  4. ihunia nukkeja kyllä on <33
    täytääpä mennä liittymään lukiaksi
    http://worldofdollseyes.blogspot.fi/ voitkis käydä katsomassa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia. Vain toinen niistä kyllä on mun, mutta kiitos minun ja Marengin puolesta. Kiva kun liityt lukijaksi. Ja tietenkin voin käydä katsomassa!☺

      Poista

Olisi mahtavaa jos kommentoit, jokainen kommentti, lyhyt tai pitkä, piristää päivääni aina. Teidän kaikkien kommentit ovat minulle hyvin tärkeitä, joten vastaan aina. Negatiiviset kommentit voi silti jättää pois. Kritiikkiä saa antaa, muttei mielellään esim. "tää oli oksettava", "en kerro syytä"- tyyppisiä kommentteja.