perjantai 19. kesäkuuta 2015

Huhhuh... Vielä kun kestäisi 5 päivää, niin saisi puhelimensa takaisin...

Joo... Köh, mä saatoin hankkia itselleni kahden viikon puhelintakavarikon, ja hyvin pahan addiktion kanssa tää ei tiedä hyvää... No mutta, mut haastettiin... Kai se joskus pitäisi myös tehdä...


Säännöt:

 1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään
 2. Haastetun pitää vastata haastajan 11 kysymykseen
 3. Haastetun pitää keksiä 11 uutta kysymystä uusille haastetuille
 4. Haastettujen tulee valita 11 blogia , joissa on alle 200 lukijaa
 5. Sinun tulee kertoa kenet haastat
 6. Ei takaisin haastamista 


11 faktaa Auringosta;
1. Mulla on paha kännykkäaddiktio.
2. Meillä on kaksi käärmettä ja koira.
3.Mun isosetä oli suurlähettiläänä Afganistanissa, ennen kuin siirtyi eläkkeelle.
4. Mä haluaisin laulajaksi, ja mun lauluääntä on kehuttu monesti.(ja haukuttu, ei sillä...)
5. Mun kaveri Marenki rikkoi mun puhelimen muutama... viikko vai kuukausi? takaperin. Joo, oli se myös mun syy..
6. Oon blogannut viime marraskuusta.
7. Pidän herkuista.
8. Olen kristitty.
9. Mun suosikkilaulajat on Kagamine Len ja Rin.
10. Pilasin omasta mielestäni Lyran rajaukset...
11. Inhoan sitä kun en voi tavata Taivastanssia. (tapasin pikkuserkkuni Taivastanssin viimeksi noin puolitoista vuotta sitten.)


1. Mikä on lempi animesi?
Shugo Chara. Ehdottomasti.
2. Montako lemmikkiä sinulla on?
Kolme. Kaksi käärmettä ja koira.
3. Suklaa vai hedelmäkarkit?
Ehdottomasti molemmat.
4. Lempi blogisi?
5. Kenen suomalaisen nukkeilijan nuken pöllisit?
Anni Aallon, Annikan kaikki nuket, Sofia Ripatin kaikki nuket... Siis joka ikisen, en voi luetella kaikkia...
6. Mikä on lempipelisi?
Lautapelinä 7 wonders, ja tietokonepelinä minecraft.
7. Tykkäätkö oravista?
Toki, mutten halua tietää pidänkö oravan mausta... Puistattaa ajatuskin...
8. Oliko tuo äskeinen edes kysymys?
Olihan se, mutta en tiedä tästa niinkään...
9. Lempi aineesi koulussa?
Kai on pakko luetella kaikki... Venäjä, tekstiilikäsityö, historia, äidinkieli, englanti, musiikki, fysiikka ja kemia, uskonto ja... No siinä ne taisikin olla.
10. Soitatko mitään?
Olen soittanut kannelta, poikkihuilua, pianoa ja kitaraa, joskin kaikkia muita paitsi poikkihuilua omatoimisesti.
11. Lempi nukkeilija?
Liian monta, mutta Anni Aalto, Annika ja Sofia Ripatti. Niin ja kaikki kaverit, ehdottomasti.



Kysymykseni:
1. Monessako miitissä olet ollut?
2. Montako kaveriasi olet saanut innostettua nukkeilemaan?
3. Onko sinua haukuttu siksi että nukkeilet? 
4. Onko nukkeasi haukuttu?
5. Minkä nuken hankit seuraavaksi?
6. Mikä oli ensimmäinen nukke, jonka halusit, mutta sitä ei myyty enää missään? 
7.  Mitä nukkeasi olet kustomoinut eniten?
8. Dal Rin Kagamine vai Dal Len Kagamine?
9. Jos saisit minkä vain nuken, tai kenen vain koko maailmasta, minkä ottaisit?(ilmaiseksi tietenkin)
10. Kuinka monta lukijaa olisi kiva määrä mielestäsi?
11. Oletko laittanut totuudella joka ainoan kysymyksen edellisistä?




Haastan:

Marengin
Ronskun
Annan
Nappisilmän
Annukan
Harugotchin
Amian
Anni Aallon
Annin
Elinaan
Sophie Pullipin

6 kommenttia:

  1. Tiiän tunteen, kun kännykkä takavarikoidaan o__o Mutta siis haastetta oli kiva lukea0w0

    VastaaPoista
  2. Pärjäile ilman kännyä!): Tsemppii♥ Oli kiva tietää susta noita juttui:3 Äääks♥ Ihanaa, että yksi sun lempi blogeista on Dominosta(*^*) Mielenkiintoinen postaus 8B T: Hobitti♥

    VastaaPoista
  3. Hahaa minä en jaksa tehdä haastetta >:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Köh... Sä teet sen... Tai mä teen sen sun puolestas... XD

      Poista

Olisi mahtavaa jos kommentoit, jokainen kommentti, lyhyt tai pitkä, piristää päivääni aina. Teidän kaikkien kommentit ovat minulle hyvin tärkeitä, joten vastaan aina. Negatiiviset kommentit voi silti jättää pois. Kritiikkiä saa antaa, muttei mielellään esim. "tää oli oksettava", "en kerro syytä"- tyyppisiä kommentteja.