torstai 29. lokakuuta 2015

OREO-korvikset, lallalallalaa


 Kaksi Animecon kuvaa!!!



 Eikös olekin ihanan kesäisiä!!! <3 br="">
 


Anteeks et postaan näinkin pian....



Mut hei, mitenkäs teillä on viikko mennyt?

Mä oon joutunut kestämään meidän luokkalaisia. Ja hei, jos mun nykyiseltä tai edellisiltä luokilta joku nyt juuri lukee tätä postausta, niin ole hyvä: saat kuusikymmentä litraa syyllisyydentuntoa niskaasi!! D:<  

Kukaan ei tunnut käsittävän, että mä en haluu olla yksin, mua on aina kiusattu, eikä kukaan ole ikinä mua puolustanut. Ja hei, jos (en mainitse nimeä) sinä, joka sanoit, ettet tahdo tulla samaan pöytään bestiksesi kanssa vain koska mä oon siellä, luet juuri nyt tätä postausta, häpeä!!




Anteeksi, lopetan nyt tän jauhamisen. On mulla mennyt ihan hyvinkin. Tänään oli koulukuvaukset, eilen sain enkunkokeen takaisin, ja sain yllättävän hyvän numeron(9-) ja tänään ollut matikankoe meni hyvin ja mulla on ihana koira ja ihanat nuket(joista yhdellä on jalkaongelma, toisella on huono peruukki ja kolmannella värjäytynyt obitsu) ja ihana blogi jossa aivan ihania lukijoita!!! Kiitos kun jaksatte aina piristää mun päiviä rohkaisevilla ja hellyyttävillä ja ihanilla kommenteillanne, sillä että katselettä mun pientä blogia*hymyilee aurinkoisesti*



Jos jaksoitte lukea kaiken, saatte sata pistettä ja Dalkaijamerkin!








Shoot: Brahms









 Kun nyt mä katon sua, nään kaiken eri silmin
 Ihan niinkuin edessäni ois ollut sumupilvi 
Joka lähti hälvenee, kaikki selvenee




 Mä haluun kattoo miten tää etenee 
En ennen osannut pysyy yhtään paikoillani 
Tänään silti näen mitä onni on kanssasi




 Voisin hakee sulle vaik' kuun ja tähdet taivaalt
 Tehä sen ilman vaivaa, ei peitellä tunteita




 Itke vaan kunnes aamu sarastaa 
Nauretaan vasta kun kaiken ulos saat 
Tunnetaan tänään ne tunteet, joita ei uskallettu eilen




 Soitetaan selloilla Brahmsin lullaby 
Lausutaan haikuja, juostaan sivuttain




 Kukkamaan takana valheet haudataan 
Niin kuin silloin ennen




 Tää kaikki alko tuntuu pelkältä unelta 
Onko mikään edes totta, vai kaukaista haavetta 
Tää on kaunista pala taivasta




 Jonka tahtoisin jakaa, sun kanssas 
Annathan tilaisuuden, anna hetken viedä 
Mitä voikaan syntyy, ei kumpikaan tiedä




 Tartu nyt mun käteen, pidä kiinni tiukasti 
Ollaan tässä aamuun asti, pysyn vierelläs varmasti




 Itke vaan kunnes aamu sarastaa 
Nauretaan vasta kun kaiken ulos saa




Tunnetaan tänään ne tunteet, joita ei uskallettu eilen




  Soitetaan selloilla Brahmsin lullaby




 Lausutaan haikuja, juostaan sivuttain




 Kukkamaan takana valheet haudataan




 Niin kuin silloin ennen




 Itke vaan kunnes aamu sarastaa




 Nauretaan vasta kun kaiken ulos saa




 Tunnetaan tänään ne tunteet, joita ei uskallettu eilen





Toivottavasti tykkäsitte, ja toivoakseni shootti piristi teidänkin päiväänne, niin kuin mua teidän kommenttinne.(sori kun hehkutan niitä koko ajan...)



Noh, sellainen tällä kertaa! Haluisitteko jonkun sivun jolla on kaikki shootit? Ihan muuten vaan haluun tietää..



Ja hei, käykääs laittaa PALJON kysymyksiä, niihin on kiva vastata.(click)





Noh, ihanaa loppuviikkoa kaikille, jaksakaas vielä vika koulupäivä tällä viikolla!!!





SÄVELSOINTU & PALLOPÄÄT

2 kommenttia:

  1. Oih. Ihana shootti! <3 Todella kauniit kuvat ja hyvät kuvakulmat. ;3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kun tykkäät!! Ihana saada positiivisia kommentteja, ja varsinkin teiktä ihanilta lukijapalleroilta!

      Poista

Olisi mahtavaa jos kommentoit, jokainen kommentti, lyhyt tai pitkä, piristää päivääni aina. Teidän kaikkien kommentit ovat minulle hyvin tärkeitä, joten vastaan aina. Negatiiviset kommentit voi silti jättää pois. Kritiikkiä saa antaa, muttei mielellään esim. "tää oli oksettava", "en kerro syytä"- tyyppisiä kommentteja.