lauantai 17. lokakuuta 2015

Imagine








Mitenkäs teidän viikko on mennyt?




Mulla hyvin, koska on ollu syysloma, mut ens viikol on taas koulua ;-;

Oon käynyt miiteissä, Nukkekotimessuilla, vaateostoksilla(me ostettiin 120 eurolla mulle vaatteita...O_o;), saanu Dakulle obitsun vaihdettua, Elenalle ja Dakulle on tapahtunut peruukkivaihdos, ja oon yhdessä kivassa Pullipropessa ja Elena on mennyt oudoks siihen liittymisen jälkeen. Huoh... Mut oon käyny kuvailee eille shoottia, ja herranen aika, teitä on 28 lukijaa ja ja ja yli 3820 blogin katselukertaa!!! Te ootte oikeesti ihania. Tänään tulis shootti Elenasta, ja se on omistettu teille ihanille omenakääryleille!!Elena vaati lisäämään että shootti oon omistettu myös yhdelle nukelle, muttei suostunut kertomaan kenelle. Elena sanoi että se nukke ja sen omistaja kyllä ymmärtää.. 
Ja sori kun shootin nimi on kauheen pitkä.






Shoot: Love lost, but imagine you and imagine me together










 A leaf will fall and hit the ground
The wind will carry it around
Beneath it's whispering wings




 A love is lost, another found
What's done is surely bound
To keep us guessing what it brings







 The time of laughter, time of tears
The time of dreams and many fears
Will be erased from memory







 Imagine life is just a dream
Imagine you, imagine me
Travelling on the wings of time
Don't know where or why




 Imagine you, imagine me
Fractions of eternity
Lives learned and left behind
We can't turn back time



Awws, Elena. Sä oot rakastunut johonkin!

Here we are
And our lives like butterflies
Will fly away from us towards the sky




See how far
We go and try to hold on
To what we got and look for reasons why




 The time of laughter, time of tears
The time of dreams and many fears
Will be erased from memory







 Imagine life is just a dream
Imagine you, imagine me
Travelling on the wings of time
Don't know where or why





 Imagine you, imagine me
Fractions of eternity
Lives learned and left behind
We can't turn back time




 'Couse we can't turn back time
We can't turn back time
We can't turn back time
Life remains a mystery




Imagine life is just a dream
Imagine you, imagine me
Travelling on the wings of time
Don't know where or why
Imagine you, imagine me
Fractions of eternity
Lives learned and left behind
We can't turn back time




Imagine life is just a dream
Imagine you, imagine me
Travelling on the wings of time
Don't know where or why
Imagine you, imagine me
Fractions of eternity
Lives learned and left behind
We can't turn back time














Että semmonen tällä kertaa. Laitatteko myös nukkenne kommentoimaan, sellaisia kommentteja on hauska lukea. Normit kommenti ei oo niin hauskoja, mut ne on ihania!! Aivan ihania!


Okei okei Elena, päästän teidätkin tänne hetkeksi...




Eli siis, mun oli tarkoitus tehdä kysely, joten... No, sellainen tulee.

Ekana, oisko teistä kiva jos Ss(Sävelsointu) päästäis meidät useemmin tekemään postauksia itse?

Tää oli mun kysely!!

Ihsm. Tokana, oisko se kiva, jos tehtäis kysymyspostaus?

Kolmantena, minkälaisia postauksia te haluisitte enemmän ylipäätään lukea? Kertokaa kommenteissa. (-:

Ja vikana, mutta tärkeimpänä, mitä te haluutte juhlikseen, kun lukijoita tulis kaksi-kolme enemmän? Ilmoittakaa sekin kommentteihin.










Hyvää yötä, terveisin Sävelsointu ja sekopää Elena.
En mä oo sekopää!! 
 Olet sä.
Senkin.... *taikoo viikatteen esiin*
Hyvää yötä!!!*julkaisee postauksen*    

13 kommenttia:

  1. Alice: Ihania kuvia ja Elena oot kaunis! Sun silmät on ihanat❤ Puukuvat oli tosi kivoi! Mun mielestä on aina tosi pelottavaa, kun Pihla nostaa puuhun, se on niin korkeella! Entä susta?
    Cherry: Samaa mieltä Alicen kaa! Ja tehkää ihmeessä kysymyspostaus. Juhlikseen ehdottomasti joku hassu kuvatarina, ne on parhaita!
    Minä:Noniin tytöt, eiköhän jo riitä. Mutta niin, sun Kuvat oli tosi kivoi ja sul on muutenki kiva blogi, jatka samaan malliin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Elena: Kiitti teille kolmelle. No onhan puussa vähän pelottava olla, mut ei se haittaa. Kiitoksia kommentistanne!

      Poista
  2. Hienoja kuvia nwn
    Ja mikähän on tämä mystinen roperyhmä 8))) Ja oikein kiva nähdä kuvia Elenasta
    Jo: Mikset sää koskaan tee musta postausta >:(
    Minä: Pullaposki älä suutu
    Jo: En mä oo pullaposki
    Nea: Oot nwn
    Katy: Ei vieläkään parempi kuin Troyti-pulla
    Troy: ...mitä?

    Ja kerro toki kuka o tämä nukke kehen Ellu on ihastunut 8)) Okei ole outo
    T: Ootko sä taas juonu kahvia?
    M: Eeen 8))
    Okei meen nyt tästä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei, yksi. Sä tiedät kyllä tämän mystisen roperyhmän. Kaksi. Katy, mikä ei oo vielkään parempi kuin Troyti-pulla? Ja kolme. Sä tiedät ihan hyvin, kehen eräs... *köhköh* on ihastunut.


      Elena: *mutisee* Et saa kertoa!!! Ja ja ja kiva kun tykkäsit.

      Poista
    2. Oon nwn
      Ja muodikkaasti myöhässä, kohteliaasti ajallaan

      Poista
  3. Ihania kuvia! ♡♡♡
    Pastel: en sanoisi. Elena on ihan kiva,mutta kuvat... noup. Sävelsointu,olet surkea kuvaamaan.
    Minä: pastel, olet näköjään kohteliaalla päällä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Elena: Pastel!!♥♥☺ juu, kuvat on surkeita ja Sävelsointu on surkee kuvaa...
      Minä: MITÄH?!

      Poista
  4. Pastel: Elena on kyllä ihan kivan näköinen.
    Minä: Sinäkin olet, söppänä, sävelsointu. >3<
    Pastel: Hah hah. Niin varmaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Elena: Kiitti Pastel!
      Minä: Ja kiitti, ihanus(BFF)!
      Elena: ................................
      Minä: MIT....?!*kirkuu*
      Elena: *Läimäyttää päähän hiljentääkseen Sävelsoinnun*

      Poista
  5. Dorkkis: Hahhaaa! Nyt sitten kommentti pyörimään! Onneksi Tuksu ei jättänyt meitä kotiin, mmmh. >;3
    Minä: Oli virhe ottaa SUT mukaan.. (◎_◎;)
    Dorkkis: (;へ;);; ny- nyyh....
    Deca: ❤ Mi-minusta olisi hauskaa lukea, näitä postauksia, jo- joissa nuket puhuu. ^w^ ∽Eikö(?)
    Minä: J-
    Dorkkis: ILMMMAN MHUUTTA! Cx
    Ojjj, onko Elena rakastunut? Niin käy kaikille! (つ゛ ̄ ³  ̄)つ゛
    Deca: Tiedän miltä sinusta tuntuu.. (´ _`)..jos ha- haluat voit kertoa kuka-*keskeytetään*
    Minä: EI! NYT EI SAA KYSELLÄ MITÄÄN TUOLLAISTA! YKSITYISASIOITA!! >:C
    Deca: _(._.)_*** myh.....olet..ihan ty- tyhmä...!!
    Minä: Vai niin.
    Deca: Nyt oli mi-MINUN JA DOROTHYN VUORO KOMMENTOIDA!
    Pidä nyt itsesi hallinnassa, äläkä tule kommentoimaan tyhmiä!...!!! > :c
    Minä: ....

    Sharon: Minusta Elena näyttää kauniilta! ヽ(≧З≦)ノ❤♥❤ Hänellä sentään on hiukset..toisinkuinminulla..
    Minä: !!!!! Ppprrrr!!!!! MITÄ HELVETTIÄ MIKS SÄ OOT TÄÄLLÄ! SUNHAN PITI OLLA SIELLÄ KESKENERÄISTEN-LAATIKOSSA!!!
    Sharon: No hommaappa mulle ne hiukset, sun muut, niin ei tarvii häpeillä mua.
    Minä: Ookei...hehe..täää kommentti on jo aika massiivinen, joten eiköhän lopeteta tältä erää.. ^^; Tosi- *keskeytetään*
    Deca: EI MEIJÄN PITI KOMMENTOIDA!! SÄ VAAN OOT OMINUT TÄTÄ PUHELINTA, EIKÄ ME OLLA SAATU KIRJOTTAA PALJO! KU SÄ OOT AINA ÄNKENY NIITÄ, SUN TYHMIÄ JUTTUJA SINNE VÄLIIN!!
    Dorkkis: NII!! SENKIN ILKIMYS!!
    Deca: NIIN NIIN NIIN!! ㅠ.ㅠ****
    Minä:....ekakerta ku Deca huutaa....
    Deca: MITENNNNN NIIN!!! >:C mmmrrrrr! KISSATAPPELU!

    Sharon: Mistä tän kommentin saa lähetettyä?
    Dorkkis: Varmaan tästä "Julkaise" nappulasta.
    Ai nii! Terkut teille Sävelsointu ja Elena♥ Ootte ihania! Ihanempia, PALLJO IHANEMPIA, ku toi Tuksu..:C
    Sharon: Hiiii okei! Tästä tuli kaunista luettavaa! X3 ❤❤ Multakin terkut sinne! (♥Elenalle♥) No niin lähetetään!

    Minä & Deca: ETTE LÄHETÄ! EI!!--

    VastaaPoista
  6. Okei, pisin kommentti ikinä. Mut siis, kai mun täytyy päästää Elena ääneen..

    Elena: En oo rakastunut... Ihastunut on oikee sana... Mut mut mut en voi kertoo... Liian noloo... >.< kiitti, oon otettu! Mua ei yleensä sanota nätiksi... ♡.♡ Ja ja ja terveisiä sinnekin! Ootte ihania!!!♡.♡. ❤❤❤♥♥♥

    VastaaPoista
  7. Minä: Todella sööttejä kuvia.♥ Elena on todella söötti! Minäkinhaluandalin ;n; .

    Julia: Kröhöm pysytääs asiassa. Elena on todella nätti ♥. Ja hei Sofiankin pitäis hankkia mulle tuommoinen ihana peruukki köhköh.

    Minä: Ja heti pitää rupee kinuu jotain lisää >:C. Mutta siis ihana shootti jossa oli syksyistä tunnelmaa. :D♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, Sofia. Elena on khyl aikamoinen söpöliini. Niin kuin omat nukkesi(taisin nähdä jonkun kerran miitissä). Noh, mä tykkään enemmän Daleista kuin Pullipeista, ja ja ja syystä x seuraavista neljästä nukkeloisesta kolme on Daleja.

      Elena: Kiitoksia Julia. Peruukkini maksoi Plasticpopissa 22.90 €, ja Kilalassa sama peruukki 28 €. Mutta kun Plasticilla on 15.90 € postikulut niin... Oli miten oli, ihana kun kommentoitte, ja ihana että tykkäsitte shootista.

      Minä: Joo, tuttu juttu, Elena, Lyra ja Daku on samanlaisia.

      Elena&Lyra&Daku: EIhän olla. Mut nyt kun mainiysit, me halutaan uudet peruukit, chipit, vaatteet, meikit, obitsut, huoneet, kamera, kännykät, omat blogit, tietokoneet, kuulokkeet...

      Minä: Mitä mä sanoin. Kiva kun oli syksyinen tunnelma, en kovin montaa sellaista oo löytänyt, ja uudet vaatteet, peruukki ja kengät innoitti mennä kuvaamaan Ellua.

      Poista

Olisi mahtavaa jos kommentoit, jokainen kommentti, lyhyt tai pitkä, piristää päivääni aina. Teidän kaikkien kommentit ovat minulle hyvin tärkeitä, joten vastaan aina. Negatiiviset kommentit voi silti jättää pois. Kritiikkiä saa antaa, muttei mielellään esim. "tää oli oksettava", "en kerro syytä"- tyyppisiä kommentteja.