sunnuntai 1. marraskuuta 2015

Juhlis, osa 1

Herranen aika!!

Teitä on 30!!!!



Ja yli 4100 katselukertaa!!!

Mut hei, olin eilen tapaamassa Amandaa ja Marenkia!!


Okei, valitan, ei oo sieltä erityisemmin kuvia, mut ostin neljä paria chippejä. Hups?

Mulla olisi myöskin shootti teille. Haluutteko nähdä?
Lyra: Haluu ne! Laita shootti siihen, että pääset joskus lähtee kouluunkin.
Minä: Selvä.... Jos ette jaksa pitkiä shootteja, älkää rullatko sanojen tahdissa, mut sit ette älyä tän sanomaa.... Ja tää on pitkä juurikin koska mun mielestä juhlisten täytyy olla pitkiä. Mun juhlis vaan on niin pitkä et se täytyy julkaista osissa. Ens kerralla tukee seuraava osa.(näitä on tyyliin lähemmäs kymmenen tulossa tai jotain...)








Shoot: Ghost


 







 Oon vuokralla mun kehossa




 Asunnon maksan ruokapalkalla




Maali rapisee 


 

Seinät lohkeilee




Kuka korjaa?


 

Kun kadulla kysytään multa 




Mikä vuosi mä en oo varma.


 

"Kysykää niiltä jotka tietävät...


 

...Mistä tulevat.."


 

Jos mä oon oikee 




Miks kadulla mun läpi kävellään?


 

Jos oon oikee


 

Miksen muista omaa nimeänikään


 

Kai mä hengitän, jeeh...


 

Juttelen vaikken tunne sanoja


 

Mun äidinkieli kuin heprea


 

Herään illalla 




Nukahdan aamulla


Elän valveunessa


 

Mä olen yksin vaik metro täynnä on ihmisii


 

Ne katsoo läpi, vaik tartun niiden käsistä kii




Ei oo olemassa kummituksii


 

 Eiks nii?


 

Jos mä oon oikee


 

Miks kadulla mun läpi kävellään


 

Jos oon oikee


 

Miksen muista omaa nimeänikään?


 

Kai mä hengitän, jeeh...


 

Jos mä oon oikee 




Miksei peili heijasta mua enää




 Jos oon oikee 




Miksen muista omaa nimeänikään


 

Kai mä hengitän, jeeh


 

Rautatieasema maanantaina ruuhkaisa


 

Kaikilla tuntuu olevan 


 

Kiire ja suunta


 

Mä oon ulkopuolella vaik seison sisällä


 

Jos oon jo kotona miten voi olla koti-ikävä




Mitä tarkoitta jos ei tarinaan kuulu 




Jos puhaltaa ikkunaan mut se ei ees huurru


 

Onko tää kaupunki täynnä elävii kuolleita  




Vai katselenko kuvarajan 




toiselta




puolelta


 

Jos mä oon oikee


 

Miks kadulla mun läpi kävellään?


 

Jos oon oikee


 

Miksen muista omaa nimeänikään


 

Kai mä hengitän, jeeh


 

Jos mä oon oikee


 

Miksei peili heijasta mua enää? 




Jos oon oikee


 

Miksen muista omaa nimeänikään?


 

Kai mä hengitän, jeeh


 

*musiikki*



 
 *musiikki* 




*musiikki*








Että sellainen. TÄä on soinu mun päässä perjantaista lähtien, ja nää sanat koskettaa mua. Mul on just tällainen olo aina koulussa, ja itse asiassa kaikkialla muualla paitsi Marengin, Amandan tai Amandan kaa, ja kotona ei oo yleensä sellainen olo... Niin että... 




Ohops, mä myöhästyn koulusta.... :x


Moikka

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olisi mahtavaa jos kommentoit, jokainen kommentti, lyhyt tai pitkä, piristää päivääni aina. Teidän kaikkien kommentit ovat minulle hyvin tärkeitä, joten vastaan aina. Negatiiviset kommentit voi silti jättää pois. Kritiikkiä saa antaa, muttei mielellään esim. "tää oli oksettava", "en kerro syytä"- tyyppisiä kommentteja.