keskiviikko 14. lokakuuta 2015

Nimetön

Sori postaan tokan samana päivänä. Mutta kun on kiva postailla, ja törmäsin yhdessä ihanassa blogissa sellaiseen juttuun, että nuket sai puhua, ja sellainen alkoi heti kiinnostaa mua.. No, teenpä sit sellaisen: 



Daku, Elena, Lyra, Minä, Kira
 
 
 
 
 
Okei, eli mitä me nyt tehdään?
 
Ei ainakaan pönötetä myrtsinä mun olkapäällä... -_- 
 
Elena sä oot tyhnä... Tietysti puhutaan vaa...
 
Ja meidän pitäisi päättää kuka lähtee Helsinkiin miittiin...
 
Älkää viitsikö! Mun täytyy ehdottomasti päästä! En oo ollu muualla kuin niissä typerissä häissä!! Paitsi että Cinny oli ihana!!
 
Sä oot ollu kuukauden täällä, ja sä oot saanut uudet meikit, peruukin, silmät, obitsun ja sä tulit uutena. Ja sä oot silti päässyt niihin häihin. Eikä ne ollu typerät häät...
 
Mä en päässy siellä ees ulos laukusta..
 
No mut sä et ainakaan pääse mukaan.
 
Miksi?
 
Sä oot taatusti ollu ainakin seitsemässä miitissä....
 
Ja sä pääset aina kaikkialle!
 
Enhän... Elena pääsi syysmarkkinoille, mut mä en....
 
Amanda halusi mut, ei sua tai Dakua!!!
 
Se syrjii meitä pullippeja...
 
Sehän ei ees pidä Daleista! 
 
Ei toi oo totta!!
 
Sillä on silti kaksi Pullippia eikä yhtään Dalia.. 
 
Lyra, mun vuoro. No mut, mä haluun mukaan!!
 
Öh, sähän elät Lyran kehossa. Jos sä pääset, Lyrakin pääsee.
 
Ja jos Lyra pääsee, niin säkin pääset. 
 
Ei oo reilua!!
 
Ei elämä oo aina reilua.
 
Eikös meidän pitänyt päättää kuka pääsee. Mut tietty mä, kun mulla on parhaimmassa kunnossa hiukset.
 
Niin ku sä varastit mun hiukset...
 
Antakaa mullekin suunvuoro. Mutta mun mielestä mun ja Dakun pitäis päästä! Mä ja Elena ollaan...
 
Joo, oltu kahdestaan Sävelsoinnun kummitädillä...
 
Miten sä arvasit...
 
Mitä olin sanomassa?
 
Eikö teille opetettu että Kuolemat tietää kaiken?
 
Sä et oo Kuolema. Sä oot vaan puoliksi Kuolema...
 
Ihan sama. Mut tiiän sit puolet kaikesta.
 
No tiedä sitten. No mutta, meidän oikeasti pitäisi päättää...
 
No jos mä ottaisin mukaani Dakun ja...
 
Jeeeeee!!! 
 
Kuuntele loppuun ennen kuin alat hihkua ilosta.... No mutta, Daku ja Elena.
 
Eiiiih!!!!
 
Lyra, entä jos annettaisiin lukijoiden päättää?
 
Joo kelpaa!
 
Sanoiko ton Lyra vai Kira?
 
Ne sano yhtä aikaa. Totuttele siihen, ne on kaksoset.
 
Ookei...
 
No mutta, rakkaat omenakääryleet, teitä on 27(28), joten voitte päättää ketkä lähtee. Kaikki oikeesati voi lähteePaitsi Lyra ja Kira...
 
Mä kuulin ton!!!
 
Mä myös...
 
Mutta antakaas nukkejenne kommentoida, paitsi jos ei ole. Jos ei oo, kommatkaa itte.
 
 
Hyvää yötä!!
 
Öitä!
 
Älkää nukkuko, mulla on työyö tänään.
 
Ole hiljaa Elena. Hyveli yöteli!
 
Älä lässytä Sävelsointu. Hyvää yötä kaikki omenapiirakat!
 
Kääryleet!! >:(
 
                

8 kommenttia:

  1. Ame: lyra mukaan. Lyra ansaitsee tulla.
    Pastel: syystä että...?
    Ame: ... LYRA MUKAAN.
    Pastel: elena mukaan. Se on kaikista noista asiallisin. *katsoo sävelsointua* sinutkin lasketaan "noiksi".

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Elena: Olen samaa mieltä kanssasi Pastel.
      Minä: MITÄH?!*kirkuu*
      Lyra: Et voi olla tosissasi pikku napero... Elenako mukaan?
      Daku: Miksei musta pidetä..?

      Oli hauskaa luettavaa khyl

      Poista
  2. Troy: Erika laita mut takas hyllylle!
    E: Vastaa kysymykseen nwn
    T: No vaikka Elena. Nyt nosta mut hyllylle
    Jo: Elena vois mennä
    Katy: Saanko mä tikkarin nwn?
    Nea: Mäki haluun D:
    E: Vastatkaa kysymykseen
    K: Mikä kysymys?
    N: Sä kysyit mikä kysymys ja se oli kysymys
    E: Vastatkaa tohon kysymykseen T.T
    Susan: Lyra (meidän ensimmäisten nukkien pitää pitää puolemme Lyra-kulta)
    T: Sä et ees tunne Lyraa ja kutsut sitä Kultaiseksi
    S: Troy, joskus toivon etten tuntisi sinuakaan
    N: Niin saadaanko me tikkarit?
    E: Ette -_-
    K: Entä keksit?
    J: Vastatkaa kysymykseen niin ehkä Erika päästää meidät
    N: Sä äänestit Elenaa vaan koska meidän blogissa Elena äänesti sua -n-
    J: Enhä! Vaan koska olisi reilua että Elena pääsee mukaan
    E: Harmi kun se miitti on päivää ennen kuin mennään Hesaan... Muuten ottaisin myös Nean :-/
    N: .......
    T: Joo tota...
    E: Eh no se oli kait siinä
    T: Öm mulla ois vielä sanot...
    E: Ole hiljaa -_-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tätä oli hauskaa lukea! :'-)


      Lyra: Miks kaikki äänestää Elenaa!!??
      Elena: Koska kukaan ei pidä susta...
      Lyra: Eiku Susan onkin sitä mieltä et mun pitäis päästä!!(-:
      Daku: Miksei kukaan vieläkään äänestä mua?
      Elena: Sä oot niin ärsyttävä....
      Daku: Kaikki jotka äänestää mua saa tikkareita ja keksejä niin paljon kuin haluaa(tarjous voimassa vain tänään)

      Poista
    2. Katy ja Nea: MINÄMINÄMINÄ!!!!
      Troy: Oh no
      Jo: Eikö me muutenkin saada niin paljon herkkuja kuin halutaan?
      Susan: Duh, me tiedetään missä Erikan herkut on
      E: .....!

      Poista
    3. Daku: *Teleporttaa itsensä Katyn ja Nean luo, antaa kuusitoista kassillista tikkareita ja kuusitoista kassillista keksejä molemmille omat* olkaapa hyvä!!

      Poista
    4. Susan: No nyt ne ei nuku ens yönä -.- ja se on mun vastuulla
      Nea: VITSAILETKO!? Me ei nukuta viikkoon!
      Troy: Susan oot aika mestari siirtään vastuun mulle ._.

      Poista
    5. Lyra: Valitan, Susan-san, Daku ei millään voi olla lahjomatta muita jos saisi sillä tavoin ääniä...

      Poista

Olisi mahtavaa jos kommentoit, jokainen kommentti, lyhyt tai pitkä, piristää päivääni aina. Teidän kaikkien kommentit ovat minulle hyvin tärkeitä, joten vastaan aina. Negatiiviset kommentit voi silti jättää pois. Kritiikkiä saa antaa, muttei mielellään esim. "tää oli oksettava", "en kerro syytä"- tyyppisiä kommentteja.