torstai 5. marraskuuta 2015

Menneisyyden varjo




No moikkelis taas kaikille. Kävin tänään kuvaamassa teille kuvatarinaan jatkoa, sori kun on sen kanssa kestänyt niin kauan. Noh, oli miten oli toi tarinan teko maistuu hiukka puulta. Ei, en lopeta, sillä mulla on kauheesti ideoita siihen, ja ja ja ja multa vaan oikeesti pusuaa niitä ideoita. Tää on muuten samalla juhlis nro 3, todennäköisesti piakkoin tulee nro 4.







Niin, ja toi otsikko juontaa itsensä siihen, että just nyt tuntuu siltä, että jokin, tai joku, tärkeä ihminen/asia ylipäänsä, vainoaa ja/tai seuraa mua... Mut mä oon ollu silti viimeaikoina iloisempi kuin pitkään aikaan. EN tiiä mistä se johtuu, ehkä uusista chipeistä, ehkä koulusta, tai kenties syksystä. 

Ei vaineskaan, se johtuu just susta ja mun blogista ja nukettimista      (-':







Picfic: The Shadow from the pasta
  









Daku: Äh, tämä aikakausi on ärsyttävä... En edes tiedä kunnolla, miten pukeudutaan sopivasti!!!




Daku: *kuulee musiikkia* Ihana biisi... *fiilistelee*




Daku: *säpsähtää* Hetkinen, ei täällä ole ketään, täällä ei myöskään pitäisi kuulua laulua!!




Daku: *hyppää alas puusta*




Daku: *osuu melkein maahan* Typerä aikakirous... Hidastaa alashyppäämistä...




Daku: *tömähtää maahan* Vihdoinkin......




Daku: *kaatuu* Äh... Ärsyttävää... tätä mekkoa ei kuuluisi liata...
?: Dakuuuu.....
Daku: *kirkaisee*




Daku: Mit.... *rintaan iskee kipu* Sinä menit sydämeeni?!
?: Joo, vaihtelua. Viimeksi sieluun, sitä edellisellä aivoihin. *tirskuu*
Daku: Tule heti pois!!!*kirkuu*




?: En, sillä minulla on sinulle tehtävä.
Daku: Mikä tehtävä? *kiinnostuu pikkuisen*
?: Pikkuinen Daku. Kyllä sinä tiedät, etteivät Arvoitukset kerro mitään ennen aikaa.


 

*karmivaa kikatusta*




Elena: *huokaus* tylsäää...


 

Elena: Ei oo töitä... Lyra meni nukkumaan kolme tuntia etuajassa... Daku on taas jossain huitsissa...




Elena: Työlista on täysin tyhjä...




 *lista alkaa hehkua, ja siihen ilmestyy kirjoitusta vähän kerrallaan*




Elena: *nappaa työlistan käteensä* Ch... Mikä tuo loppuosa on?




Elena: *rytistää listan paperitolloksi*




Elena: En minä voi töitä tehdä ja siksi nirhata jokaista Ch- alkuista nukkea...




Elena: *jokin kirja ilmestyy tytön hyppysiin* Wut.... Onko tämä se muinainen....




Elena: ...ennustuksia sisältävä kirja...? *lukee ensimmäistä sivua*




Elena: Helvetin ennustuksia...?




Elena: Kaikki luulivat niiden kadonneen, ja nyt ne ovatkin minulla...




Elena: *Pudottaa kirjan kädestään*




Elena: Mitä...
Daku: ...minä...
  Elena&Daku: ...teen!? *parahtaa*

6 kommenttia:

  1. Daku sööttiliini! ⊂(・υ・)⊃❤ Mielenkiintoinen tarinakin! OuO
    Jotenkin tää (myöhäis)Syksy, on hiukan masentavaa aikaa vähän kaikille. Mutta kyllä niitä päivän piristäjiäkin on! C:
    Mut on Syksy kyllä ihanaa aika kumminkin! Aina perjantaina alkaa, ne viikon ihanemmat päivät, kun tietää et on viikonloppu! (`∀ ´)!♥

    Onnee vielä huomiselle koulupäivälle ja sitten, hyvää viikonloppua!! nun❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kun tykkäät!! Ootkos lukenu edelliset osat? ♡.♡ oikeest on mukava et tykkäät pallerosta.

      Poista
  2. Ei pahalla mutta sun kuvat on aika huonolaatusia ☺ muuten tosi hyvä💪👌

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nappisilnä, älä hauku Sävelsoinnun kuvia!!!! Ne on ihania!!! Aun kuvat on paljon kauheampia kuin nää, kävin kattoo!!!!

      Poista
    2. Uta-chan
      Nappisilmä ei suoranaisesti haukkunut, vain ilmoitti. Ja tekeekö se sinusta sen parempaa, jos haukut jonkun toisen kuvia kohottaaksesi Sävelsoinnun mielialaa?

      Poista
    3. Huokaus... Älkää kiltit riidelkö mun postausten kommenteissa. No kiva kiva, taas valittamassa mun kuvista, kiitoksia vain, nappisilmä. Ja Erika, oon samaa mieltä sun kanssa, ei tartte ruveta haukkuu muita vain siks et haluu kohottaa mun mielialaa.

      Poista

Olisi mahtavaa jos kommentoit, jokainen kommentti, lyhyt tai pitkä, piristää päivääni aina. Teidän kaikkien kommentit ovat minulle hyvin tärkeitä, joten vastaan aina. Negatiiviset kommentit voi silti jättää pois. Kritiikkiä saa antaa, muttei mielellään esim. "tää oli oksettava", "en kerro syytä"- tyyppisiä kommentteja.