sunnuntai 10. huhtikuuta 2016

Öh tuota. Täällä ollastastastastastastastetaan(mikä sana toikin on?)

Ja kyllä, ennen kuin kysytte, vaihdoin bloggernimeni. Mut sitten löytää samalla nimellä Momiosta, kuin bloggernimeni nyt on.


Ja öh. Ei, en saanutkaan kuvattua kuvatarinaa, liiemmin mitään muutakaan. Laitan silti tänne postauksen minimiitistä, jossa olin kolmen kaverini kanssa. Yhden kanssa olimme sopineet tapaavamme, ja sama henkilö tulee ensi viikolla meille, joten saatte silloin vierailevan tähden tai sekopään tänne höpisemään kanssani. Mutta siis, olimme tulossa sen kaverin kanssa Kilalasta, kun löysimme kaksi muuta nukkeilijaa, ja keskustelu minun ja tämän kaverini kanssa meni suunnilleen näin:

Minä: Mennään tapaamaan!!
Kaveri: EEEEIIII nukkeilijat on pelottavia!!
Minä: Ja silti sä suostuit tapaamaan mua, ja olet itsekin nukkeilija.
Kaveri: Se on eri asia.
M: Ei ole.
K: Onhan.¨
M: *lähtee vetämään kaveriaan nukkeilijoiden luo* Ei ne sua syö. Mä vahdin.
K: Eeeeeiii en tahdo sinne!
M: Kyllä me nyt sinne mennään.


Että joo.... No, myöhemmin kaverini alkoi hokea toisesta näistä uusista tapaamistamme nukkeilijoista näin: "Se on hattu! Mä en voi uskoa että tapaan Hatun! Hattu! Hattu! Hattu!! Mä tapaan Hatun livenä!!"

Se oli outoa. Mutta joo, niihin kuviin.


Ja tämä tapahtui heti, kun me oltiin oltu Sanomatalolla noin minuutti. Silloin "Hattu"(thesnowflake_dolls instagramissa) ja Mitsu(Mitsumaru_dolls), kuten häntä kutsun, eivät olleet vielä paikalla. (Tai siis meidän kanssamme paikalla)




Shoo ja Elena eWe




Mi-mi-mi-mitää? Cher oli ollut mulla neljä päivää, ja kävi näin....




Perus Cherin ja jonkun pojan ensitapaaminen:

Cher: Haliiiiiiiiiiiiiiiiiiii nwn
Shoo: Apua mene pois! Ottakaa tää hullu irti musta!! >~<




Tomo ja Elena aws

Tomo: Ehh.. Älä tapa mua!
Elena: Haliminen on tosiaan tappamista nykyään, ehdottomasti... *huokaa turhautuneena*


Elena oli siis jo kuukausia uhannut (whapissa) tappaa Tomon, kun Tomo vain huusi ja huusi ja huusi, ja Elena turhautui.




Cher: Ööööö. Tää menee nyt hieman väärinpäin.... O.o




Suudelmaaa eWe *hullu virnistys*




Ja tätä samaa jatkui pitkään.




Sitten Mitsu ja "Hattu" tulivat mukaan(eli menimme heidän luokseen)




Cher Isul Lir Nostalgian stockeissa ja Shoo Dal Charlotten stockeissa... :'D




Kattokaa miten söpsejä ne on eWe




Hali. Ihankuin Shoo olisi lyhentynyt 0.0




Kaverikuva




Shino kaivaa nenää!!




"Hatun" Eloise järkyttyi.




Aws




Eloise: Tuota.... Lapset, mitä oikein teette?
Cher: Mene pois Eloise.




Cherr nwn



 
Cher uudelleen.




Kuva kääntyi.... >~<




Ja mun sormi on kaunis, ja fotobombasi(miten kirjoitetaan?) kuvaan.




Cher: Jätti, miksi me roikutaan?
Shino: Apua me pudotaan, tai meidät on liimattuuuu!!!!! *järkyttyy*
Minä: Kuva vain kääntyi.... *huokaus*




Oikein päin, vihdoinkin!




Ja Cher, taas.


Hei heiiiii!!!



Ethel Phantom

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olisi mahtavaa jos kommentoit, jokainen kommentti, lyhyt tai pitkä, piristää päivääni aina. Teidän kaikkien kommentit ovat minulle hyvin tärkeitä, joten vastaan aina. Negatiiviset kommentit voi silti jättää pois. Kritiikkiä saa antaa, muttei mielellään esim. "tää oli oksettava", "en kerro syytä"- tyyppisiä kommentteja.