sunnuntai 6. maaliskuuta 2016

Breathe. It's just a bad day, not a bad life

Moikka!!!

Onkin taas pitkä aika (1½ viikkoa) kun viimeksi postasin, anteeksi.
Mun kaikki aika on vaan menny läksyihin ja kouluun...

Elena: Jätti, älä valehtele lukijoillesi. Sun kaikki aika on mennyt RoPettamiseen, ja Kuroshitsujin katsomiseen -_-
Minä: Se on kyllä totta.... O.o;



No mutta, mulla olisi sitten kuvatarinaa, pääsette näkemään millaiseksi uusi Dalini muuttui oikeasti jo tuloiltanaan, eli hiihtolomaviikon maanantai-iltana.



PicFic: Your mission is to destroy the time ///
I am the one. I am the one who
will kill you someday 2/2






Lyra: Pyydän, älä tee hänelle mitään pahaa.




?: Miksi en tekisi?




?: *lisää voimiensa tuottamaa tuskaa*



 miksiköhän Daku joutuu aina kärsimään x)

Daku: *kaatuu maahan*




Lyra: Mitä haluat, jos et tapa Dakua?




?: Hmmmm...




?: Äh, antaa olla. voin minä hänet myöhemminkin tappaa. *naurahtaa*




?: Olen Cher Mystère Étoile Star, mutta kutsukaa minua Cheriksi. Oliko teillä jotain papereita, jotka piti kääntää?




Lyra: Emm.... Joo, on.




Lyra: Nämä tässä.




Cher: *nostaa ja tuo kirjan taiallaan itselleen* hmmm....




Cher: *ottaa kirjan käteensä*




Cher: *avaa kirjan, ja alkaa lukea*




Cher: Siinä sanotaan: Kun täyttymyksen on tuova Arvoitus, herää kuolonunestaan Tähti, ja Arvoitus antaa Sanansaattajalle tehtävän, kuulkoon hän sen kautta Tähden. Ajan on tuhouduttava.




Cher: Niin siinä sanotaan. Mutta olikos se pikkutyttö siis kuollut, josta puhuitte? Tuokaa hänet tänne.




Lyra: Tarkoittanet Elenaa. Ja joo, tuodaan...




Daku: *laskee Elenan maahan* Ja jos teet hänelle mitään pahaa, niin olet kuollut....




Cher: Hushus! Haluan tehdä tämän rauhassa.




Daku: Hmph... Selvä on. *lähtee vetäen Lyraa perässään*




Cher: Kiitos. *aloittaa loitsunsa*




Cher: Par le feu, ramener à Août. La mort d'un jeune éveillé à nouveau...




Cher: ...il doit conserver la charge, ce qui lui donnera. Vent, le ramène à la vie, le feu, laissez-périphérie.




Elena: *avaa silmänsä* Mit-? Enkö kuollutkaan?




Cher: Olit vain kuoleman kaltaisessa unessa. Puoliksi kuolematonta ei voi tappaa. Mutta olen Cher Mystère Étoile Star, hauska tavata.




Elena: Elena Lena Venus...




Cher: No niin- Olet Puolikuolema, eikös?




Cher: Minä olen Arvoitus.




Elena: Mutta sittenhän...




Cher: *ei kuuntele, ja keskeyttää* Sano Sanansaattajalle näin:




Cher: Tuhoa aika.




Cher: Tuhoa sen haltija.



No niin, saitte hieman nähdä, millainen on uusi Dal -neitoseni.



Tässä on tiivistys:

-Hän on Arvoitus.
-Hänen nimensä on Cher.
-Hän puhuu joskus hieman arvoituksellisesti.
-Hän tietää, kuka, tai pikemminkin mikä, Elena on.

No, nähdään taas pian nwn

2 kommenttia:

  1. Söpsö nugsu tuo Dal ja mahtava osa jälleen! Ihana tuo loppu!♥u♥ Aaaws, tykkään Cherin simmuista ja faceupista♥♥ Hyvä musa muuten! Postaile pian!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Awww, kiittiihh!! Ihana kuulla, että mun vaivannäköä arvostetaan nwn
      Jep, Charlotten faceup on i h a n a, ja itsekin tykkään Cherin "kristallisimmuista" kuten yksi poika sanoi, jolle näytin Cheriä

      Poista

Olisi mahtavaa jos kommentoit, jokainen kommentti, lyhyt tai pitkä, piristää päivääni aina. Teidän kaikkien kommentit ovat minulle hyvin tärkeitä, joten vastaan aina. Negatiiviset kommentit voi silti jättää pois. Kritiikkiä saa antaa, muttei mielellään esim. "tää oli oksettava", "en kerro syytä"- tyyppisiä kommentteja.