torstai 24. joulukuuta 2015

Jouluaatoksi surullista aikaa....

Moi kaikilleeeeeeeh!!


Arvatkaa kuka ei oo ollut koko päivänä surullinen?

Ja arvatkaa kuka kadotti nukkensaniilläontaatustijokujekkumielessään.... eilisillan kuvaureissun jälkeen?

Ja arvatkaa ketkä ei osaa enää kommentoia? Teetteosaaenääkommentoidajaeiolekivaaei.
Oli miten oli en jaksa höpötellä kovinkaan paljoa(En ehdi, joulukiireet)


Joten mulla on teille kuvatarinaan jatkoa taas!





PicFic: Jouluaaton suru


  

 Lyra: Ihana kun on loma! Sain Ellunkin houkuteltua tänne.




Elena: Valitettavasti -_-




Lyra: *kaappaa Elenan syliinsä* Älä nyt angstaa! On jouluaatto!




Elena: Älä IKINÄ pidä mua sylissä! En tykkää!!




Lyra: Okeijj okeijj. Ei tartte huutaa, ymmärrän ilmankin.




Elena: *huokaisee helpotuksesta* Hyvä niin.




Lyra: Eikös olekin kaunista?




Lyra: *Viiltävä kipu iskee kehoon*
Kira: Minun vuoroni *Valtaa kehon*




Kira: *virnistää pahansuovasti* Vihdoin...




Elena: Mitä sanoit?
Kira: En mitään. Hän ei tajunnut... *hymähtää hiljaa*




 Kira: Haluatko juotavaa?
Elena: Joo vaikka...




Kira: *taikoo pullon sisällön toisenlaiseksi*




Elena: Kiitos... *juo* Maistuu erikoiselta. Mitä laitoit tähän...?




Elena: AUH!! *Pitelee päätään* Mitä siinä oli?!




Kira: Hieman myrkyllistä kasvia nimeltä Shinoganboo, kateellista sielua, vihaista sielua ja kaakaota. Niin ja vettä.




Elena: Mitä oletkaan tehnyt, Lyra!!!




Kira: Voi kun olisinkin Lyra, tätä ei olisi taphtunut




Kira: Minä olen Lyran kaksoissisko Kira! *nauraa*




Elena: Miten en tajunnut.... Kun valtasit kehon...




Elena: *kaatuu voimattomana maahan*




Elena: Minä tapan sinut, Kira!!!




Kira: Voi enpä usko. Sinä nimittäin kuolet kohta. *nauraa ilkeästi*



Elena: *taikoo viikatteen käsiinsä* Miksi teit tämän...? *Ei enää hengitä*




Kira: *nauraa tyytyväisenä* Koska sinä tapoit... Alegen! *huutaa*




Kira: Mutta nyt olen kostoni saanut! 
Lyra: *Valtaa kehon itselleen takaisin*




Lyra: Elenaaa!! Mitä tehtäisiin?




Lyra: Elena?




Lyra: Elena!! Tämä ei ole hauskaa!!




Lyra: *nostaa Elenan syliinsä* En tunne pulssia... Hän ei hengitä!!




Kira: *naurahtaa* Sehän on hyvä, siskoseni!




Lyra: Kira.... Mitä olet tehnyt?!




Kira: Tapoin hänet. Kostoksi.
Lyra: Miksi?
Kira: Alegen vuoksi.




Kira: Muistatko sen päivän kun Alege kuoli?
Lyra: Toki. 
Kira: Elena tappoi hänet. Elena tappoi oman kaksoissiskonsa!!!




Lyra: Olen vihainen siitä... Mutta annan hänelle anteeksi.
Kira: Miksi?
Lyra: Koska se on oikein!




Lyra: *huomaa Elenan viikatteen* Mitäpä jos...




Lyra: ... Mitäpä jos kostaisin Kiralle. Kuolisin itsekin, mutta en minäkään antanut kunnolla ikinä hänelle mahdollisuutta, ansaitsen sen siksi...




?: Seis! *hento ääni*
Lyra: Kuka olet? 
?: Minä annoin Elenalle anteeksi vuosia sitten!




Lyra: Alege...?
?: Pyydän, huolehdi Elenasta...








Tällainen tuli. Jouluaatoksi mahtava postaus eikös.
Teen varmaan huomenna toisen postauksen lahjoista, mut... Joo, hyvää joulua teille kaikille kuitenkin!!!



SÄVELSOINTU & LYRA & ELENA


8 kommenttia:

  1. Sun nuket on tosi söpöjäää💗

    VastaaPoista
  2. ....joo oon ihan paska kommentoija....sry..::'c
    En tykkää kun oot surullinen! ;___; Ja tiiän olis niitä kysymyksiäkin pitänyt kauan sitten laittaa.. Oon ihan tyhmä, sori! Yritän nyt kommentoida enemmän, ja tämä lupaus on totta ja aijon pitää sen!
    Jos en pidä niin...oon surullinen sun puolesta. Niinkuin nyt oonkin, koska sulla ei oo kivaa..

    ♥♡♡♥♡♡♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei mtn hätää. Mut hei, onnittele itseäsi, oot mun aktiivisin seuraaja kuiteskin :'D Ja miksei kukaan ajattele kuvatarinaa.... :'D Mut joo, kommentit on kivoja aina, joten on mukavaa kun kommentoit. ☺😊

      ♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥

      Poista
  3. Nyt pistit kuvatarinan jännäksi!0.0 Jatkoo pian! Kuvasit kuvat tosi taitavasti!<3
    Oon pahoillani mun kommaus epäaktiivisuudesta, koska ei ollu aikaa ._.
    Mut postaathan pian?<3
    Ps. Nugsut on söpöi!
    - Ron hullu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! Nukkeni ja minä olemme otettuja kommentistasi!<3 Ei haittaa laisinkaan ettet ole ehtinyt kommentoida, en minäkään kommentoi aina muiden postauksiin jos en ehdi. :'D
      Ja joo, postaan mahd. pian <3

      Poista
  4. Tää on kyl täyttä härän paskaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuulehan Anonyymi, Tiesitkö että tämä kommenttisi satuttaa henkisesti, ja voisit edes kertoa syyt. On mukava saada kriittistä PALAUTETTA jossa kerrottaisiin edes syyt, mutta haukkumiskommentit eivät ole mukavia, ja sinun kommenttisi takia joudun kieltämään Anonyymejä kommentoimasta.

      Poista

Olisi mahtavaa jos kommentoit, jokainen kommentti, lyhyt tai pitkä, piristää päivääni aina. Teidän kaikkien kommentit ovat minulle hyvin tärkeitä, joten vastaan aina. Negatiiviset kommentit voi silti jättää pois. Kritiikkiä saa antaa, muttei mielellään esim. "tää oli oksettava", "en kerro syytä"- tyyppisiä kommentteja.