sunnuntai 23. elokuuta 2015

Yritin pyytää vanhemmilta syällistä otsikkoa, ja...

ehdotus oli


Mariaanien hauta!

No mutta siis, mitenkäs teillä on koulut alkanut? Mulla ihan hyvin, mutta mä oon aika yksin. Mun hyvä ystäväkään, tai niin mä luulin, ei enää oo mun kanssa... Mä yritän päästä muiden seuraan, mutta jään joka kerta yksin. Mä totta puhuen jopa aloin itkeä, kun hyräilin ystävistä kertovaa laulua. Uudessa koulussa on aika vaikea olla. Paras ystäväni Marenki, jolla on muuten tänään syndet, on mun edellisessä koulussa, eikä me nähdä kovin usein... Mua pelottaa että jään täysin yksin... Mutta en mä taida purkaa tämän enempää sydäntäni teille nyt, eihän mun huolet ja murheet ketään kiinnosta.. 





Shoot: Death








You were supposed to call me tonight,
We'd have gone to the cinema,
And afterwards the restaurant,
The one you like in your street




We'd have slept together,
Had a nice breakfast together,
And a walk in the park together,
How beautiful it'd be




You would have said I love you
In the cutest place on earth
where some butterflies are dancing with the fairies





I would have waited like a week or two
But you never tried to reach me
No, you never called me back




You were dating the bleach blond girl
If I find her I swear, I swear




You were dating the bleach blond girl
If I find her I swear, I swear




I'll kill her
I'll kill her
She stole my future
When she took you away




I would have met your friends
We would have had a drink or two
They would have liked me
'Cause sometimes I'm funny




I would have met your dad
I would have met your mom
She would have said
Please can you make some beautiful babies?




So we would have had a boy called Tom
And a girl called Susan born in Japan




I said it was a love story
But you don't wanna get involved
I said it was a love story
But you're not ready for that
Me neither
I'll kill her
She stole my future
She broke my dream




I'll kill her
I'll kill her
She stole my future
When she took you away
She's a bitch, you know
All she's got is blondness
Not even tenderness
Yeah, she's clever-less
She'll dumped your ass for a model called Brandon
He will pay for beautiful surgery 'cause he's full of money




I would have waited like a week or two
But you never tried to reach me
No, you never called me back
You were dating the bleach blond girl
And if I find her I swear
You know I swear
I'll kill her
I'll kill her
She stole my future
She broke my dream




I'll kill her
I'll kill her
She stole my future
When she took you away
I'll kill her
I'll kill her
She stole my future
She broke my dream
I'll kill her
I'll kill her
She stole my future
When she took you away




Man, I told you
You know if I find her
I- really- I- I mean
I'll kill her for real
'Cause that's for sure
You have to know
I mean, eh, you know I can do it
Man, I'll kill her




Sori tärähtäneet kuvat, ei ole kivaa olla hyttysten syötävänä. Mutta siis, arvatkaas kuka tämä tässä on?




Ne jotka tietää, turha arvata.




Joo, mä kerron. Se on mun uusi neitiseni. Toivottakaa tervetulleeksi Elena Lena Venus, pikkuinen
Dal-neitoseni!

12 kommenttia:

  1. YyyyyyÄÄÄÄ!! Ei kenenkään pidä jäädä yksin ;;; ___ ;;;</3 Ilkeä "kaveri"....
    Toivottavasti löydät vielä seuraa *3*❤
    Oot silti ihan varmasti ihana ja kiltti ihminen! ♥❤♥❤♥
    Onnea silti kouluihin! ( δ w δ )ㄨ
    ~

    Shootti oli aivan UPEA!
    Uusi Dal-neitosesi on hirmu söpö! Haluan kyllä nähdä lisää kuvia hänestä! (*σ ω σ)゛❤❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei munkaan mielestä pitäisi jäädä... Kiitoksia että olet sitä mieltä. Ja kiitos.

      Kiitoksia että pidät shootista. Ja mukavaa että Elena on mielestäsi söpö. Tulet näkemään Epsu-kullasta vielä kuvia, siitä pidän huolen.

      Poista
  2. Mulle yksinäisyys on tuttua...
    En kerro nytte sitä mut voin sanoo et mun entinen paras kaveri leikki mulla kaikista pahimmalla tavalla... Se oikeesti sattu.... Well, oon oppinu oleen yksin. Onnea sulle!!! c:

    Hienoja kuvia ja ihana dal!! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon ollut aikas yksin kolmannelta luokalta asti, ja oon nyt kuudennella luokalla. Ei varmasti ollut kivaa kun se kaveri teki niin.

      Kiitoksia, Elena ja minä kiitämme.

      Poista
  3. Äääääh ;^; Kamalaaa ;____; Et saa jäädä yksin ;n; Toivottavasti löydät kavereita!;3;

    Ihana shootti ja toi Dal!!!;3; Rakastuin siihen!!!;3; Ihana ihana ihana!!!!!!!<3333 Osaat kyllä kuvata tosi hyvin!!!nun Odottelen seuraavia postauksia!:3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kamalaa kun jää yksin. Toivon tismalleen samaa asiaa, että löytäisin kavereita.

      Kiitoksia. Elena kiittää, että pidät hänestä. Kiitos, en ole aivan samaa mieltä kuvaustaidoistani, mutta whatever. Niitä tulee kunhan saan raahauduttua taas kuvaamaan.

      Poista
  4. I know your feel bro
    Mäkin jään yksin(ja mun vanhempien syvälliset otsikot on luokkaa mikropiiri)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiedät siis tunteen. Tervetuloa yksin jäävien ja vanhempien huonojen syvällisten otsikoiden kerhoon...

      Poista
  5. Olen ollut paljon yksin ja siitäkin selviää aina joten kuten. Mut toivon, että löydät jonkun!
    Sun uus Elena on niin ihana, onko se dal Rin? Mut hieno shootti.

    VastaaPoista
  6. Oi, uusi Dalisi on niin söpö. nwn
    Onnea!<3 Tsemppiä myös kouluun.
    T: Hobitti♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ihana kun tykkäät! Seuraavasta tuleekin hieman... Pelottava.. Tai sitten ei. (-:

      Poista

Olisi mahtavaa jos kommentoit, jokainen kommentti, lyhyt tai pitkä, piristää päivääni aina. Teidän kaikkien kommentit ovat minulle hyvin tärkeitä, joten vastaan aina. Negatiiviset kommentit voi silti jättää pois. Kritiikkiä saa antaa, muttei mielellään esim. "tää oli oksettava", "en kerro syytä"- tyyppisiä kommentteja.