keskiviikko 1. huhtikuuta 2015

Varokaa Omenaa ja Aurinkoa puukässän luokassa...




Joo, otsikko sanoo ja kertoo...

Eli mä lupasin pari viikkoa sitten laittaa niitä puukässänluokka sekoiluita, niin nyt pääsette näkemään!

 Tää ei kyl liity aiheeseen mitenkään, mut oli pakko laittaa...
Lyra: CECI OTA SE POIS!!!!!!!!!!!
 Lyra: CECIIII!!!!!!!!
 Cecilia: Enpä taida. Nyt on kuvaukset menossa:-P
Lyra: Mikset sä auttanut mua?
Cecilia: Shhhh... Nyt on kaverikuvaukset.
Cecilia: Mikä tämä on?
Minä ja Omena: *facepalm* Se on imuri...
Cecilia: Mikä tämä on?
Lyra: Kokeillaan!
Minä ja Omena: ETTE KOSKE SIIHEN, SE ON HIOMAKONE JA SE HIOO TEIDÄN KÄDET IRTI!!
Lyra ja Cecilia: Ei tartte huutaa...
Cecilia: Mikä tämä on?
Omena: *nostaa Cecin pois* Se on saha, hölmö nukke!
Minä: Lyra ota ne pois!
Lyra: Mä en kuule sua!
Minä: OTA NE POI...
Teknisen opettaja: *mulkaisee vihaisesti*
Cecilia: Mikäköhän tämä on?
Lyra: Kokeillaampa!*painaa nappia* 
Minä ja Omena: NYT TE KAKSI LOPETATTE!
Cecilia: Entä mikä tämä on?
Lyra: Mä etsin käynnistysnapin!
Minä: CECI POIS SIELTÄ, SÄ VOIT KUOLLA!!!
Omena: Ceci kulta tule pois sieltä!*alkaa hyperventiloimaan ja pyörtyy*
Cecilia: Mä oon Vanerilinnan kuningatar!
Lyra: Ja minä Vanerilinnan prinsessa!
Puristimessa...
Lyra: Mitä ne on, Ceci?
Cecilia: Meikkejä ja kasvovärejä! Kokeillaan niitä!
Minä: NE SYÖVYTTÄÄ TEIDÄN KASVOT JA KÄDET!!!
Minä: Ja te kaksi pysytte siellä lopputunnin!
Cecilia: *Kuiskaa Lyralle* Eikä pysytä, me karataan!
Omena: Mä kuulin ton! Te ette lähde mihinkään siitä!
Lyra: Selvä selvä!
Ulkokaverikuva
Upeeta meidän koulu näkyy taustalla...
Ihana puu... Pakko laittaa Ceci tuonne...
Lyra: *uneksii olevansa taas kotona, peiton alla*
Cecilia: LYRA KULTA! LYRA KULTA! HERÄÄ JO! HERÄÄ JO! KELLOJASI SOITA, KELLOJASI SOITA! PING PANG PONG! PING PANG PONG!
Omena ja minä: Älä herätä Lyraa!







Loppuun sanoisin että kun tulee nyt pääsiäinen, on kuvattava ja siis Lyraa tietenkin(Taivastanssia pitää pyytää joskus postaamaan) eli. Kommentoikaa jos haluatte jonkun näköistä
a.kuvatarinaa
b. shoottia
c. molemmat
d. hienon oudon juhliksen...
JA käykääs katsomassa tätä blogia; CLICK

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olisi mahtavaa jos kommentoit, jokainen kommentti, lyhyt tai pitkä, piristää päivääni aina. Teidän kaikkien kommentit ovat minulle hyvin tärkeitä, joten vastaan aina. Negatiiviset kommentit voi silti jättää pois. Kritiikkiä saa antaa, muttei mielellään esim. "tää oli oksettava", "en kerro syytä"- tyyppisiä kommentteja.