sunnuntai 15. maaliskuuta 2015

Varokaa kastematoja






Oltiin viime keskiviikkona Omenan kanssa kuvaamassa Ceciä ja Lyraa(Joo, tää on ollut jo Omenalla ennen mua, mutta mulla on lupa Omenalta, kysykää vaikka) niillä, ja... näette kohta. Ja nää kuvat on muuten sit Omenen ottamia, koska mun kännykkä oli niillä latauksessa. Plus huomenna tulee puukässänluokassa sekoiluja samalta päivältä.






                                                      
 Parhaat kaverit

 Lempikuva(molempien)


 Lyra: Kalliolle kukkulalle...


 Omena: Aurinko! Pois auringon edestä!
 Aurinko: Ookei...
 HYII siel kuvauspaikal oli kastemato joka oli ainaki 35 cm pitkä... O__O Me pelättii et se luikertaa jostai kallionkolosta (joka on tossa alemmassa kuvassa) ja vie nuket. Kukaa ei uskois ku kerrottais:"Apua yks kastemato vei meiän nuket!" :,D    :,D
(P.S. Se oli alunperin mun pelkoni)

 Kaverikuva

Ceci: Ihana sää...
OMENA & CECILIA
                                                                AURINKO & LYRA

2 kommenttia:

Olisi mahtavaa jos kommentoit, jokainen kommentti, lyhyt tai pitkä, piristää päivääni aina. Teidän kaikkien kommentit ovat minulle hyvin tärkeitä, joten vastaan aina. Negatiiviset kommentit voi silti jättää pois. Kritiikkiä saa antaa, muttei mielellään esim. "tää oli oksettava", "en kerro syytä"- tyyppisiä kommentteja.